"ביחד נגן על הבית, נילחם בטרור, בפעילות חדה ומדויקת"

06.07.17
מערכת אתר צה"ל

אלוף-משנה שרון אסמן החליף היום (ה) את אל"ם רומן גופמן בפיקוד על החטיבה המרחבית "עציון" שבאוגדת יהודה ושומרון.

טקס החילופים נערך באתר "המנזר הרוסי", סמוך למפקדת החטיבה, במעמד מפקד פיקוד המרכז, אלוף רוני נומה, מפקד אוגדת יהודה ושומרון, תת-אלוף ליאור כרמלי ובנוכחות בני משפחה ומוזמנים נוספים.

מפקד אוגדת יהודה ושומרון, תת-אלוף ליאור כרמלי: "מאפייני גזרתה של החטיבה המרחבית 'עציון' מחייבים פעולה מקצועית על מנת לייצר פתרונות ייחודיים תוך חיזוק השילוביות הבין- ארגונית עם כלל הגורמים הפועלים במרחב. 

"בשנתיים האחרונות עמדנו כולנו בפני התפרצות הטרור, עמדנו ויכולנו לכל אתגר", אמר מפקד החטיבה היוצא, אל"ם רומן גופמן, "בתקופה זו למדנו, השתנינו, טעינו וניצחנו יחד. כל זה תוך לחימה ללא לאות בטרור ובתשתיותיו, הבנה עמוקה כי האזור זועק לאיכות חיים, הגנה חכמה, פעילה ומתפתחת, יוזמה ופעלתנות כל הזמן ובעיקר- אהבה לגוש עציון". 

מפקד החטיבה הנכנס, אל"ם אסמן סיכם את הטקס ואמר: "מפקדי וחיילי חטיבת 'עציון', רעיי מהשב"כ, מהמשטרה, ממשמר הגבול ומהמנהל האזרחי, ביחד נגן על הבית, נילחם בטרור, בפעילות חדה ומדויקתנעמוד בכל משימה ואף אויב או אתגר לא יוכלו לנו. האחריות כעת מוטלת על כתפינו ועוד נכונו לנו אתגרים רבים. אני מאמין בכם- מפקדים, קצינים, נגדים וחיילים, בסדיר ובמילואים, לצד שותפינו מיתר ארגוני הביטחון- שנמשיך ללמוד, ליזום וביחד ננצח".