הצצה ליום הספורט של מפקדי פיקוד המרכז

החל מטורניר כדורסל ואימוני קיקבוקס ועד עמדת קבלת חיסונים נגד שפעת וטיפול פיזיותרפי- אגף הרפואה של פיקוד המרכז הוביל יום מיוחד בראשות אלוף הפיקוד להעלאת המודעות לחשיבות הכושר הגופני ואורח חיים בריא בצה"ל

08.11.18
מערכת את"צ

מוקדם בבוקר עם אור ראשון, מפקדי מטה הפיקוד, האוגדות והחטיבות שתחת פיקוד המרכז, התכנסו בקאנטרי "לידר" לשריקה הראשונה שתפתח את מד"ס המפקדים שישבור קצת את השגרה התובענית בפיקוד העליון וירים את המורל, התחרותיות ואת השאיפה למצוינות.

לאחר שהמשתתפים קיבלו את חולצות הנבחרת שלהם, הנבחרות החלו טורנירים תחרותיים בין הנבחרות בכדורסל, מרוץ שליחים בבריכת השחייה, מחניים ומשיכה בחבל, כשבמקביל התקיימו אימוני קיקבוקס, ספינינג, ופילאטיס. לצד הטורנירים והאימונים, קיבלו הנבחרות נקודות זכות על ניצחונות, הווי, מורל ורוח ספורטיבית. הנבחרת שמקבלת את מירב הנקודות - מנצחת!

אגף הרפואה בפיקוד, שאמון על הרמת יום הספורט, שם כמטרה ביום הזה להעלות את המודעות לאורח חיים בריא שמתחיל מפעילות גופנית ושמירה על כושר, ועד שמירה על תזונה נכונה ובריאה והימנעות מעישון. כחלק מכך, התקיימו דוכני הסברה על תזונה נכונה, על מחלת הסרטן ועל גמילה מעישון, ואף הוקמה עמדת חיסונים נגד מחלת השפעת, בה התחסנו מעל ל-90 חיילים וקצינים, ביניהם מפקד הפיקוד, אלוף נדב פדן, וראש מטה הפיקוד, תת אלוף רסאן עליאן.

"כחלק מהעלאת המודעות לשמירה על אורח חיים בריא הקמנו פה עמדת חיסונים נגד שפעת לקראת החורף", אמר סגן עילאי כנפו, קצין ההדרכה ברפואת פיקוד מרכז, שחיסן בעצמו את האלוף והרמ"ט. "היום התחסנו עשרות מפקדים וחיילים מכל האוגדות והחטיבות של פיקוד המרכז, שהגיעו לכאן כדי ללמוד על אורח חיים בריא, על כושר ועל תזונה נכונה, וכמובן כדי להנות מהתחרות!".

השיא של היום היה כמובן במשחקי הגמר, אליהם הגיעו נבחרת אוגדת איו"ש ונבחרת אוגדת 340. לאחר משחקי הגמר הצמודים בין הנבחרות, אלוף הפיקוד העניק את גביעי האליפות לנבחרות הזוכות בטקס חגיגי. את המקום הראשון לקחה אוגדת איו"ש, שהשיגה את מספר הנקודות הרב ביותר בכל היום!

פיקוד המרכז והרפואה בפיקוד בפרט רואים בהטמעת תרבות של כושר גופני, תזונה נכונה ואורח חיים בריא כערך חשוב לשמירה על בריאות החיילים, ולהעלאת תחושת המצוינות והמורל בקרבם.