סא״ל מורדי וויס מונה בטקס מיוחד במחנה בית ליד למפקד גדוד 101 במקומו של סא״ל אלעד שושן אשר מילא את התפקיד במשך שנתיים. בטקס היה בנוכחות מפקד אוגדה 98, תת אלוף ירון פינקלמן, מפקד חטיבת הצנחנים, אלוף משנה יקי דולף ומפקדי ולוחמי הגדוד.

"לפני כשנתיים קיבלתי את הזכות לפקד על גדוד 101", נזכר סא"ל אלעד שושן במהלך הטקס. "לא שיערתי בנפשי אלו שנתיים מורכבות, מספקות ומהנות אלה יהיו. לא שיערתי בנפשי אלו אנשים מדהימים אפגוש במעלה הדרך, איתם צעדתי יחד בכל גזרות ארצנו. ביצענו את כל המשימות שהוטלו עלינו במצוינות - שהביאה אותנו במעלה הדרך להצטיינות".



"חיילים ומפקדים - כצנחנים, עלינו להתכונן למשימות המורכבות ביותר במערכה הבאה", מכריז סא"ל מורדי וויס, מפקד הגדוד הנכנס. "אינני יודע מתי היא תתרחש, אך אני סמוך ובטוח שיחד, בעזרת עבודה מאומצת, אימונים יסודיים, ורתימת כלל הכוחות בגדוד - נדע להכריע את האויב ולבצע כל משימה בכל מקום וזמן".

בחודש האחרון סיים גדוד 101 תעסוקה מבצעית מורכבת ומשמעותית בגזרת חברון, במהלכה עצרו עשרות מבוקשים וביצעו פעילות מבצעית בלתי מתפשרת נגד הטרור. כעת הגדוד בעיצומו של אימון הקיץ החטיבתי, שנועד לשמור על הרף המבצעי הגבוה של הגדוד ולשפר את יכולתם לקראת כל תרחיש.