ברוכים הבאים למועדון החדש של חטמ"ר יהודה

מי לא רוצה אחרי יום ארוך של עבודה להגיע לספה, לשבת עם החברים הכי טובים ולצפות בטלויזיה? בחטמ"ר יהודה החליטו לעשות מעשה ולפתוח מועדון שייתן את המענה הזה לחייליו. קיבלנו הצצה מבפנים - בואו לראות

03.01.19
מערכת את"צ

תוך שבועות ספורים הפך הצריף הריק והמיושן בחטמ"ר יהודה, למקום אליו כל החיילים בבסיס רוצים להגיע - בשבוע האחרון נפתח מועדון החיילים המיוחד בחטמ"ר יהודה.

"אחרי כמה שנים שהמקום עמד ריק", מסביר קצין הטכנולוגיה והאחזקה של החטיבה רס"ן איתי בוכריס, "החלטנו לבנות מועדון לחיילים שלנו - מקום בו יוכלו לשבת אחרי היום הארוך, להירגע ולקבל את השקט שזקוקים לו".

מהרגע בו החליטו על המהפך, הדרך הייתה ברורה - תוך חודשיים בלבד עבדו החיילים לצד אנשי המקצוע שהגיעו לשפץ את המקום, בשביל מטרה אחת - להפוך את הצריף למועדון אמיתי.

"במקום יש ספות, טלויזיה איכותית, סוני ופיפא בהם החיילים יכולים להשתמש", מפרט רס"ן בוכריס, "מדובר בצעד משמעותי מבחינתנו - החיילים עובדים לאורך השבועות מאוד קשה, ובסיום היום סוף סוף יש להם מקום אליו הם יכולים להגיע ולבלות האחד עם השנייה ולהירגע".

לדבריו, המקום נחנך לא רק לשם בילוי, "אני מאמין בסופו של דבר שזה יגרום לחיילים שלי לעבוד טוב יותר - הם יודעים שמעריכים אותם ואת העבודה שלהם וזוהי אחת המטרות המרכזיות של המהלך שעשינו".