מפקד פיקוד המרכז, אלוף יהודה פוקס נפגש עם ראשי מועצת יש״ע

מפקד פיקוד המרכז, אלוף יהודה פוקס נפגש אתמול (א׳) עם ראשי מועצת יש״ע. במפגש שנערך במחנה ״נחמיה״ בפיקוד המרכז, השתתפו ראשי המועצות בסקירה על תמונת המצב המבצעית והביטחונית ביהודה ושומרון ובקעת הירדן, על האתגרים ומוכנות כוחות הביטחון למולם.

07.03.22
מערכת אתר צה"ל

מפקד הפיקוד השיב לשאלותיהם של ראשי המועצות וקיים עמם שיח על נושאים שונים כגון: הביטחון במרחב, עבודת צה״ל מול תושבי האזור, מעבר פועלים פלסטינים, הממשק החשוב מול אנשי הביטחון במועצות וביישובים והחשיבות הרבה בשמירת מרקם החיים והביטחון לכלל התושבים באזור.

ראשי מועצת יש״ע הודו לאלוף פוקס על העשייה החשובה במרחב, וביקשו להעביר דרכו את תודתם לחיילי צה"ל החיילים אשר שומרים על ביטחון האזור והתושבים ומאפשרים המשך שגרת חיים.

מדברי מפקד פיקוד המרכז, אלוף יהודה פוקס: ״אני מודה לראשי המועצות על הגעתם ועל שיתוף הפעולה עם כוחות הביטחון. אני בטוח שהקשר ההדוק בין ההתיישבות לצה״ל והחוסן שמפגינים תושבי הגזרות הם המאפשרים לנו לבצע את משימתנו ולהגן בצורה המיטבית על כל תושבי יהודה ושומרון. צה״ל וכוחות הביטחון עובדים לילות כימים ללא הרף על מנת לשמור על כלל תושבי האזור ולסכל את הטרור במרחב״.

יו״ר מועצת יש״ע, דויד אלחייני הודה לאלוף על העדכונים החשובים שנמסרו ואמר: "שיתוף הפעולה בין הרשויות ביהודה ושומרון לגורמי הביטחון והצבא הוא הכרחי לא רק בזמני שגרה, אלא במיוחד בתקופות שהן מורכבות כמו היום. שילוב זרועות של הצבא וההתיישבות הוא הכרחי על מנת להתגבר על האתגרים העומדים בפנינו, ולהצלחת האזור. אנו מודים למפקד הפיקוד על הפגישה, ההקשבה והדיון החשוב גם בנושאים האזרחיים בחיי היום יום. בשם התושבים אנו מבקשים להודות לחיילי צה"ל שפועלים ושומרים יומם וליל על תושבי יהודה ושומרון״.