פרויקט 360: הפרויקט של צה״ל למען הרשויות המקומיות הגיע למועצה מקומית קרני שומרון

06.04.22

השבוע התקיים שבוע חירום רשותי כחלק מפרוייקט 360 של פיקוד העורף במועצה המקומית קרני שומרון. במסגרת התכנית בוצעו הדרכות בכל בתי הספר ובתי העסק השונים, נבדקו המקלטים הפרטיים המשותפים, ובוצע תרגיל התרעה ותרגיל כניסה למרחב מוגן.

כחלק מהשבוע, חיילי פיקוד העורף, ענף העורף של פיקוד המרכז ומתנדבים רבים ביישוב עברו בבתי התושבים, סייעו לתושבים למצוא את המרחב המוגן וחידדו את ההנחיות והנהלים לחירום.

פיקוד העורף וענף העורף של פיקוד המרכז מקיים את פרויקט 360 ברשויות מקומיות בכל רחבי הארץ ומטרתם העיקרית היא להכין את האזרחים בצורה הטובה ביותר לכל התרחישים אליהם נערכת מדינת ישראל במטרה להציל חיים ולהגביר את בטחון תושבי ישראל.

רע״ן עורף פקמ״ז, סא״ל שירן חשאי לוי: ״קרני שומרון היא רשות שמקדמת מוכנות לחירום לאורך כל השנה. השבוע קודמו משמעותית מרכיבי מוכנות לחירום בתחומים שונים- התרעה, מקלטים פרטיים משותפים, הנחיות מצילות חיים ובעיקר עלתה רמת המודעות של התושבים. הניסיון מלמד שמי שנערך בשגרה ידע להתמודד טוב יותר במצבי החירום השונים. נמשיך לפעול בשיתוף פעולה עם הרשות המקומית כדי להכין את תושביה להתמודדות עם מצבי החירום השונים״.