התקיים יום משפחות בפלוגת חיל הקשר של חטיבת עציון

29.02.24
מערכת את"צ

אתמול (ד') התאספו בני משפחותיהם של חיילי הפלחי"ק (חיל הקשר- התקשוב) של חטמ"ר עציון שבאיו"ש- ליום משפחות מגבש ומרגש בגוש עציון.

במסגרת היום, בני משפחותיהם של החיילים הגיעו לגזרת עציון, לראות מקרוב מה ילדהם עושים ביום יום ומה הוא גוש עציון וחיל התקשוב.

בני המשפחות התרשמו מסיור במיצג האור קולי בכפר עציון בו הכירו את ההיסטוריה של גוש עציון עליו מגנים בני משפחתם היום, שמעו על השירות והעשייה בחטיבה ובתקשוב, השתתפו בהענקת תעודות הצטיינות וקיבלו סיכות פלוגה.

מפקדת פלוגת התקשוב, רס"ן שירה אסולין, שוחחה עם המשפחות:

"ארגנו את היום הזה כי הרגשתי שהורים רבים חוששים מכך שילדהם משרתים באיו"ש. הם לא יודעים איך הילדים שלהם מסתובבים פה בשמחה, חזקים ותורמים להגנת התושבים והמדינה. רציתי שיראו בעיניים כמה ביטחון יש פה
ובכלל מה הוא חיל התקשוב, שיכירו כאזרחי המדינה את הגזרה וההיסטוריה של גוש עציון.

עשיית התקשוב כל כך חשובה אבל כמו שהיא חשובה היא גם שקופה ולא ידועה לאנשים רבים. אפילו תוך כדי המופע טיפלנו בתקלות (טיפול במערכות טכנולוגיות)- אנשים לא יודעים כמה קשה החיילים עובדים ועכשיו זכו לראות קצת יותר.
ככל שלא יודעים מה אנחנו עושים ואיך אנחנו מטפלים בצרכים המבצעיים סימן שאנחנו עושים עבודה טובה.

משפחות יקרות הזמנו אתכם גם כדי להכיר לכם תודה, על ליווי השירות של יקיריכם. אני מביטה לעברכם בהוקרה וגאווה על התמיכה והעורף החזק שאתם מהווים עבור החיילים, אתם חלק בלתי נפרד מהפלוגה ומהמשימה של צה"ל".

כרמית, מחדרה, אמא של חיילת בפלוגה, מספרת:

"נעים ומרגיע להכיר את המקום, בדכ אנחנו לא יודעים לאן הילדים שלנו הולכים ומעודד לדעת שהחיילים- הילדים שלנו, בידיים טובות. החזיון האור קולי היה מדהים ומעניין לראות את המקום והאנשים".

רמי ג׳רסי, ממודיעין, אביה של אחת החיילית שעובד בהייטק, משתף:

"האזור שביתי משרתת בו הוא איזור מדהים, משמח לבוא ולהתחבר לשורש. אני מכיר את סיפור מחלקת הל"ה ועכשיו אני פתאום רואה את זה בהקשר. טוב לדעת מה עובר על הבת שלנו ומה היא עושה".