נג"דת משא"ן (במיל') במחוז צפון - בטור אישי

28.04.24
מערכת את"צ

טור אישי לכבוד החג מאת רס"ל שיר דודאק, נגדת משא"ן מילואים במחוז צפון בפיקוד העורף
בשגרה אני דואגת לזמן את חיילי המילואים לתרגילים ואימונים על מנת לשמור על כשירותם, לוודא שסד״כ היחידה כשיר, מאומן והכי מקצועי שיש. ובחירום אחראית לגייס את אנשי המילואים בכדי לשמור על המדינה ולבצע את המשימות השונות שהם התכוננו אליהם במהלך השנה. לוודא שהם נמצאים ולדאוג שהם חוזרים הביתה שלמים ובריאים .
בשבעה באוקטובר עם פרוץ מלחמת "חרבות ברזל" הוקפצתי ראשונה מכלל האגף שלי בגלל שאני אחראית על היחידות המחוזיות של הבסיס - יחידות אלה הם יחידות תחת מפקדת המחוז וקשורות באופן רציף לבסיס האם שאני משרתת בו וכפופה אליו. לא היססנו לרגע והתחלנו בגיוס מלא של כלל היחידות באופן נרחב כדי שנוכל לעמוד במטרות הצבא ובמשימות שלה .ככה במשך שלושה חודשים ביצענו דוחות נוכחות על החיילים היכן נמצאים ,לאיזה משימה יוצאים, דואגים שיקבלו את ההחזרים המתאימים להם ושיש להם את מה שצריך על מנת שלא יהיה להם חסר דבר.

התפקיד שלי הינו תפקיד מאתגר. כיף לדעת שאת עושה את הכי טוב שלך ותורמת בצורה הכי טובה שיש ושהעבודה שלך משתלמת כשמחמיאים לך ואומרים לך תודה על כל העבודה שאנחנו עושים עבורם.
במהלך המלחמה הגיעו אלינו גדודי חילוץ שבאו לתרגל מתן מענה באירועי חילוץ מתוך מבנים שקרסו, לכן אני ניצלתי את ההזדמנות לממש את אהבתי לצילום והחלטתי לצלם אותם בזמן התרגילים ואפילו ללמוד איתם יחד את העבודה המעניינת.
אני רוצה לאחל למדינה שנזכה לשמוע בשורות טובות שנדע למצוא את הטוב גם כשקשה, שהחיילים המהממים שלנו יחזרו הביתה בשלום והחטופים שנמצאים כל כך הרבה זמן בשבי יחזרו לנחלתם ולמשפחתם הכי מהר שאפשר. אני מאחלת שנהיה עם מאוחד, מאושר וחזק .
למשפחתי ולקרוביי אאחל חג שמח חג של בריאות, אור, שמחה , חג של ביחד, שנמשיך להיות מאוחדים ולשמור אחד על השנייה. חג שמח לכולם!