טקס מצטייני מפקד פיקוד הצפון

07.05.19
מערכת אתר צה"ל

בטקס מצטייני מפקד פיקוד הצפון שהתקיים שלשום (ראשון) בכפר תבור ליום העצמאות ה-71 למדינת ישראל, עלו המצטיינים לבמה וקיבלו את תעודת ההוקרה ביחד עם משפחותיהם, וכן הוענקה תעודת הוקרה למשפחתו של סמ"ר אוהד קלאוזנר, שנפל בקרב בבינת ג'בל, לזכרו.

האירוע כלל הענקת דרגות בארגון אגף משאבי האנוש בפיקוד הצפון, ומטרת טקס המצטיינים הייתה להכיר תודה למשרתים השונים - בסדיר, במילואים ובקבע, בשטח ובמטה - שהוכיחו עצמם לאורך זמן. מפקד הפיקוד, האלוף אמיר ברעם, הודה למצטיינים ואמר להם בטקס: "אתם אלה שהשכלתם לפלס דרך בשדה לא חרוש. אתם אלה שהוכחתם בזכות מעשיכם המצוינים מהי חדשנות ומהי יצירתיות - ובעיקר מהן תוצאותיהן הברוכות כל-כך".

סגן נ', קצינה ביחידת המודיעין של הפיקוד, מצטיינת האלוף גם היא, סיכמה במילותיה: "הטקס היה יפה מאוד עם תחושה טובה לקבל הערכה על העבודה שאנחנו עושים, זה מחזק להמשך השירות". גם סרן ד', שקיבל תעודת הצטיינות, הרגיש כך: "היה טקס מכובד - המשפחה והקרובים שלי התרשמו מאוד, אני איש מילואים ונחמד שיש את ההכרת תודה הזאת גם לאנשי המילואים".

לטקס הגיעו גם בני משפחתו של סמ"ר אוהד קלאוזנר ז"ל, לוחם בגדוד 51 של גולני שנפל במלחמת לבנון השנייה בקרב בבינת ג'בל, אשר קיבלו לזכרו תעודת הוקרה. האלוף ברעם אמר בדבריו: "בפרוס ימים אלו, נזכור היטב ונוקיר את אלו אשר שילמו מחיר כבד מכל למען המשך עצמאותנו ותקומתנו. בשם חטיבת גולני ופיקוד הצפון, אני מצדיע היום לאוהד, על אומץ ליבו ולחימתו, ולאורית וישראל, הוריו".