הסתיים אימון הפלוגות של חטיבה 6

12.03.21
מערכת אתר צה"ל

שלשום (רביעי) הסתיים אימון הפלוגות של חטיבה 6- חטיבת עציוני בזירת האימונים שבנחל שורק. בחודש האחרון, התאמנו פלוגות החטיבה יום אחרי יום באימון מיוחד השם דגש על הפרט וההכנה העצמית לשדה הקרב, כך שאתמול סיימה את אימונה הפלוגה האחרונה בגדס"ר.

מטרתו של האימון היה לתת דגש על התמקצעות החייל בנשקו בצורה הטובה ביותר, חיזוק המיומנות ותחושת המסוגלות והביטחון האישי. במהלך האימון, תירגלו הפלוגות מענה לסיטואציות העלולות להתרחש בלחימה ומקיפות את כלל הנושאים הנוגעים לשדה הקרב במטרה לחזק ולשפר את החדות והאיתנות של הלוחמים בזמן אמת. בסוף כל יום, המילואימניקים בפלוגה קיבלו את מדדיהם בצירוף משוב אישי על תפקודם בכל אחת מהתחנות ובכך יכולים לדעת על מה צריכים להתאמן יותר באימון הבא ולהפיק לקחים.

את תקופת האימון סיכום מפקד החטיבה, אל"ם יאיר צוקרמן:"'מוכנים למלחמה' זה ציווי המחייב אותנו, המפקדים והלוחמים, לחיות ברצון להתאמן עוד ועוד. אנו חטיבת עציוני, חטיבת מילואים המוצבת בעוצבה סדירה - ״עוצבת געש״, וכמפקד אני יודע שהצבתנו שם היא קריאת כיוון של אמון הניתן בנו - יש לכם משימה בחירום. החטיבה סיימה לא מזמן לבנת אימון שכללה תרגילים בכל הרמות וכבר נקראנו לאימון מקצועי לרמת הפרט ב׳זירת האימונים - אימון חדשני וממוקד עם חניכה מעולה המאפשרת הצפת פערים וטיפול בהם, אימון בונה אמון המייצר את הקומה המקצועית שתדרש מאיתנו במערכה הבאה.

הגדודים, המפקדים והלוחמים, נערכים כבר למשימה הבאה שתתחיל לאחר פסח והיא התעסוקה המבצעית בגזרת שכם. בתע"ם נעסוק בלהגן על התושבים ובמקביל, נמשיך ונבנה את עצמנו בעוד קומה במוכנות ובכשירות.
אני רוצה להוקיר ולהעריך את המפקדים והלוחמים שמתאמצים להיות חלק מהדבר הגדול הזה שנקרא חטיבת עציוני ולאחל להם ולבני משפחותיהם ולכל בית ישראל חג פסח כשר ושמח!".