בחטמ"ר 769 נערכים לוגיסטית למלחמה הבאה בצפון

08.08.21
מערכת אתר צה"ל

בחטמ״ר 769 שבגבול לבנון נערכים כל עת למלחמה הבאה בצפון! מוכנות הכוחות הלוחמים למערכה הבאה תהיה בלתי שלמה ללא היערכות של מערך הסיוע המנהלתי הכולל את המעטפת - לוגיסטיקה, רפואה טנ"א ומשא״ן. מוכנות הפלס״מים היא קריטית ובלתי נפרדת מכשירות הכוחות בחטיבה.

לצורך כך, החודש התקיים התרח״ט הלוגיסטי -
אימוני פלס״ם (פלוגות סיוע מנהלתי) לגדודי המילואים של חטמ״ר 769 ׳במגרש המשחקים הלוגיסטי׳ האוגדתי. במסגרת האימונים עברו החיילים והמפקדים ריענונים מקצועיים, הכשרות ייעודיות למשימותיהם בחירום בגזרה, היכרות עם כלים וטכניקות שונות שיהיה בהם שימוש בחירום ותירגולים שונים של הספקה, חילוץ, חיתוך, סימולטורים שונים פינוי וטיפול בנפגעים, דאגה לפרט בחירום ולבסוף תרגיל פלוגתי מסכם.

רס״ן עומרי לוי, קצין הלוגיסטיקה החטיבתי, שהוביל את האימונים לצד קציני המלכ״א של חטיבה 769, מספר: "היום, לאחר סיום האימון, מערך הסיוע המנהלתי במילואים בחטיבה 769 ערוך הרבה יותר למערכה הבאה. חשוב לשמר את מוכנות וכשירות החיילים והמפקדים ע"י אימונים תכופים המדמים את מצב האמת. אני סומך על פלוגות הסיוע המנהלתי ובטוח בהצלחתן כשיידרשו בכך!".

סא״ל אלעד בננו, קצין הלוגיסטיקה האוגדתי הוסיף: ״לאחר שבוע מורכב ומאתגר מאוד התאמנו כל הפלס״מים של החטיבה ביחד בגזרה האופרטיבית שלהם. ללא ספק הכשירות והמכונות המבצעית הלוגיסטית לחירום מתחזקת ונעשית טובה יותר״.