טקס חניכת היכל ״מגיני הצפון״ ע"ש סם וג'ין רוטברג

28.06.22
מערכת את"צ

ביום ג׳ 21.6 התקיים טקס חניכת היכל ״מגיני הצפון״ ע"ש סם וג'ין רוטברג בפיקוד הצפון. היכל זה נתרם על ידי הגברת היידי רוטברג ומר יענקל’ה רימר נציג הקרן על שם סם רוטברג בישראל.

ההיכל מכיל אולם אודיטוריום לרווחת חיילי פיקוד הצפון בדמות פעילויות רווחה והפגה, כמו כן במתחם קיימות כיתות לימוד שישמשו את האקדמיה של פיקוד הצפון לקורסים של אנשי הקבע ולפרויקט השלמת שנות לימוד לחיילי חובה.

החניכה התקיימה בראשות מפקד פיקוד הצפון, האלוף אמיר ברעם, ראש מטה אגף כוח אדם, תת-אלוף יורם כנפו, ראש מטה פיקוד הצפון, תת-אלוף גיא מרקיזנו, יושב ראש האגודה ׳יחד למען החייל׳ והאלוף במיל׳ יורם יאיר, מנכ"ל הקרן יחד למען החייל הגברת שרון הרמון, ראש אגף ההנדסה והבינוי מר ארז כהן, מר יענקל’ה רימר והגברת היידי רוטברג.

צילום: WIKI צלמים

כחלק מאירועי החניכה התקיימו גזירת סרט, קביעת מזוזה והסרת הלוט משלטי האולם.

מדברי הגברת היידי רוטברג: ״אני גאה בחיילים שלנו ואני רוצה לעזור לכם בכל דבר שאני יכולה. אני מורידה בפניכם את הכובע ומודה לכם״.

מדברי מפקד פיקוד הצפון, האלוף אמיר ברעם: ״ברוכים הבאים לבית החדש של חיילי פיקוד הצפון, מקום ללמידה וחינוך. כשהחיילים יעברו ויראו את השלט שעל המבנה הם יזכרו שלאנשים ברחבי העולם כמו היידי אכפת מהם״.

ממנהל הטקס רס"ן שי משה נמסר כי האולם יעמוד לרשות חיילי ומפקדי יחידות פיקוד הצפון החל מהתאריך 24.07.22.