החודש המוצלח של גדוד 7012

בחודש האחרון חיילי הגדוד ומפקדיו עלו על מדים והובילו תעסוקה מבצעית מוצלחת בדרום הר חברון, בחטמ״ר יהודה. כעת, הם מסכמים חודש מבצעי לחלוטין ונותנים לנו הצצה

23.01.23
מערכת את"צ

במהלך החודש האחרון ביצע גדוד 7012 של חטיבת אלכסנדרוני תעסוקה מבצעית בחטמ״ר יהודה. הגדוד שזכה בצל"ש בלבנון השנייה המשיך לשמור על המוניטין גם בדרום הר חברון וכעת הוא מסכם חודש מבצעי לחלוטין - עם עשרות פשיטות ליליות, לפעמים 2-3 בלילה, לכידת מבוקשים רבים ופשיטות נשיקים רבים.

בנוסף, תפסו לוחמי החטיבה בקבוקי תבערה מוכנים לפעולה, חומרי הסתה ועוד. הפעולות נעשו בשיתוף עם כלל כוחות הבטחון ובהובלת חטיבת יהודה.

בגדוד מציינים בסיפוק את העבודה שהצליחו לתת מענה מבצעי ולפעול בגזרה רחבה מהעיירות סמוע דהריה ויטא דרך דורא חברון ועד לעיירה בני נעים.

"לוחמי הגדוד ומפקדיו הם אנשי מילואים שמשתייכים לשמורת טבע בחברה הישראלית - כאלה שעוזבים בית, מקום עבודה ולימודים ומתייצבים כי קרא הקול וכי אכפת להם", מספר מפקד הגדוד סא"ל (במיל') אחיקם הלפרין, "ההצלחה המבצעית נובעת מתוך ההון האנושי, החברות שנוצרת כאן ותחושת אחריות משותפת".

בחטיבה ציינו בסיפוק את הפעילות שהובילו כאמור לוחמי ומפקדי הגדוד ומסכמים בהצלחה תעסוקה רציפה. הם הוסיפו כי בחודש האחרון זכו אנשי גדוד 7012 למחמאות גם מצד תושבי הגזרה שראו נוכחות צבאית גדולה בצירי התנועה ומסביב לישובים, אשר תרמה לתחושת הביטחון.