"התפקיד שלי הוא להיות העיניים של הטנק - לראות שאין אויב שמגיע, לחפש מטרות ולהסיר איום"

בפרויקט מיוחד, יצאנו לפגוש 12 לוחמים ולוחמות, ולהכיר את הפנים מאחורי צה"ל בזמן המלחמה. ישבנו עם סמל אוהד, לוחם שריון בעוצבת 'עקבות הברזל' (401), גדוד 52, ושמענו לאיזה אוכל הוא הכי מתגעגע, מה השיר שמלווה אותו, ואיך זה מרגיש להיות לוחם דווקא עכשיו

31.12.23

"כשאני בתוך עזה אני חושב בעיקר על הבית, במלחמה לומדים להעריך את הדברים שבשגרה היו נראים מובנים מאליהם. ארוחת שישי זה הדבר שאני הכי מעריך מהמלחמה הזאת". 

"האוזניים מתגעגעות למסיבות ולמוסיקה, אני מאוד אוהב לעשות פריסטייל - לכתוב לעצמי שירים בחרוזים, לשמוע או לדמיין זה מעסיק ומעביר את הזמן בימים הלא פשוטים האלה".

"אני תותחן, התפקיד שלי הוא להיות העיניים של הטנק - לסרוק ולראות שאין אויב שמגיע, לחפש מטרות להשמיד וכך להסיר איום. החבר'ה צוחקים עליי כי אני מפנטז על סלט קיסר, אומרים לי 'איך אתה לא רוצה המבורגר?', אבל בשבילי זה ביתי,  זה מה שחברה שלי ואני אוכלים ביחד וזה ומזכיר לי אותה".

"אני מרגיש שעכשיו הגיע החלק הרציני של השירות, התגייסנו לקרבי בשביל שכשיצטרכו אותנו, נגן - אני ממש מתרגש מההזדמנות לשמור על המדינה ולהשיב את השקט לאזרחים - כיף להיות זה ששומר על המדינה. בסופו של דבר אנחנו אנחנו אנשים נורמלים שנמצאים יחד חודשים בתוך קופסה ממתכת, צריך לשמור על באלנס ולכן אנחנו מנסים לבנות לעצמנו שגרה ולצחוק ביחד".