"הביאו רדיו שניגן במקרה את 'with or without you' של U2, ולא יכולתי לעצור את הדמעות"

בפרויקט מיוחד, יצאנו לפגוש 12 לוחמים ולוחמות, ולהכיר את הפנים מאחורי צה"ל בזמן המלחמה. ישבנו עם סמל יעל, לוחמת בתותחנים, ושמענו לאיזה אוכל היא הכי מתגעגעת, מה השיר שמלווה אותה, ואיך זה מרגיש להיות לוחמת דווקא עכשיו

31.12.23

"אני מתחזקת  מלחזק חיילים אחרים, בתור מפקדת משגר - לעודד אותם, לשמור על המורל. ככה כשאני ברגעים קשים יותר, אני יודעת שאני צריכה להיות חזקה בשבילם. ברור שיש רגעי משבר, געגוע. אבל כולנו ביחד חווים אותם הדברים ומבינים שמה שחשוב זה להיות אחד בשביל השני".

"הקצינה שלנו תמיד אומרת שאנחנו צריכים להגיד תודה שהמלחמה קורית בתור שלנו, שזאת זכות להילחם למען המדינה שלנו. בהתחלה לא הבנתי את זה, אבל עכשיו כן - אני יכולה להגיד שעשיתי משהו למען המדינה וזאת תחושה מדהימה".

"בשישי אחד אחה"צ, כמה חיילים הביאו רדיו שניגן במקרה את 'with or without you' של U2, ולא יכולתי לעצור את הדמעות. זה שיר שאני מקשיבה לו הרבה עם המשפחה ועם בן הזוג, לשמוע אותו הזכיר לי את הבית". 

"היה כאן מילואימניק שכל פעם כשהוא בא הוא הביא לנו שתייה קרה, ותמיד הוא שאל אותי 'מה את אוהבת?' אמרתי לו לא יודעת, אבל תכל'ס כל פעם שאני חוזרת הביתה, אבא שלי קונה לי אלוורה אפרסק, יום אחרי זה הוא הביא לי את המשקה. זו הייתה נקודת אור בתוך הקשיים שיש בלהיות כאן בשטח".

"אנחנו תמיד עם אוזן על הקשר ועין פתוחה 24/7. במיוחד בזמן הזה, חשוב להעלות כשירות בכלי ולתרגל כמה שאפשר ובכמה שיותר מצבים - כמובן שאם יש תרחיש אמת אז מתפעלים אותו".