"אז, הדור של אבא שלי נלחם, עכשיו - זה הזמן שלי להגן עליהם"

בפרויקט מיוחד, יצאנו לפגוש 12 לוחמים ולוחמות, ולהכיר את הפנים מאחורי צה"ל בזמן המלחמה. ישבנו עם סמ"ר לואי, לוחם בחטיבת החילוץ וההדרכה, ושמענו לאיזה אוכל הוא הכי מתגעגע, מה השיר שמלווה אותו, ואיך זה מרגיש להיות לוחם דווקא עכשיו

31.12.23

"מאז שהייתי קטן אבא שלי חינך אותי שיגיע זמני להיות לוחם, להמשיך את המורשת שלו - אז, הדור שלו נלחם, עכשיו זה הזמן שלי להגן עליהם, וזה מה שנותן לי את הביטחון להיות כאן ולהילחם. אין יותר שמח ממני שאני לוקח חלק. הרבה פעמים כשאני מסתובב על מדים במקומות ציבוריים אנשים אומרים לי 'עם ישראל חי', ו'כל הכבוד לצה"ל', לא משנה באיזה מצב אני, זה מעלה לי חיוך מאוזן לאוזן, זה מרגש ונותן לי כוח".                                                                             

"השיר 'תרקוד לנצח' של עומר אדם ואינפקטד מאשרום כל הזמן מתנגן לי בראש. בכל פעם שאני שומע אותו, הוא מזכיר לי בשביל מי ובשביל מה אני נלחם, וזה נותן לי אדרנלין להמשיך. הדבר הכי טוב שעשיתי זה להכניס לעזה קופסת נוטלה. אכלתי את זה עם לחם שהביאו לנו. בבית, האוכל שאני הכי מתגעגע אליו הוא עלי הגפן שאמא שלי מכינה".   

"בעזה עבדנו הרבה עם יחידות מיוחדות וסייעתי בפעילויות מבצעיות. לראות אחרי זה שכולם שמעו בחדשות על דברים שלקחתי בהם חלק ממלא בגאווה ומוטיבציה להמשיך. כשאני ברגעי משבר הכי עוזר לי לדבר עם ההורים שלי, והם מזכירים לי כמה חשוב מה שאני עושה".