ע"צ הדעת – המידעון החודשי של עולם הע"צים

גיליון מס' 6 - יוני 2019

26.11.21

עובדות מעניינות

  1. באתר מרכז תע”ץ קיים מאגר של משרות פנויות ומועמדים לתפקיד ע”צ. המשרות מתפרסמות גם באתר צה”ל האזרחי ובכך מתאפשר לקבל מגוון רחב של מועמדים לכל המשרות.
  2. באפשרותכם לצפות בתלוש השכר שלכם דרך הרשמה לאזור האישי באתר צה”ל: היכנסו לאזור האישי אזור אישי, בחרו בלשונית “השכר שלי ” ותוכלו למצוא את תלוש השכר שלכם.
  3. עובר משבר? מרגיש שקשה לך? אין לך עם מי להתייעץ? השירות הסוציאלי עם מיטב המטפלים עומד לרשותך. לבירורים ניתן לפנות במייל לרמ”ד עו”ס במרכז תע”ץ, שלי סהר.

אירועים מתוכננים

  1. החודש אנו נערכים לשינוי שיטת עדכון הנתונים האישיים, כך שמעתה יגיעו ישירות ממשרד הפנים ללא צורך בעדכון קציני האזרחים. הודעה על תהליך תחילת המהלך תצא בקרוב בהודעת SMS. באחריותכם לוודא כי נתוניכם האישיים מעודכנים ברשומות משרד הפנים.
  2. יום עיון “הורות אחרת” העוסק בהורים לילדים עם צרכים מיוחדים יתקיים בתאריך 27/6/2019. להרשמה יש להיכנס לאתר עול”ם של ארגון עובדי צה”ל.
  3. החודש, בעקבות שיפוצים במבנה המרכז לשירות העובד, צומצם המענה הטלפוני במוקד. ניתן ליצור קשר מול המרכז בכתובת המייל המופיעה בהודעה בתחתית העלון.
  4. החודש שולמה קצובת הבראה בשכר העובדים העומדים בכללי הזכאות. ניתן לראות את מדיניות הזכאות לקצובה בהוראה מספר 80-51 באוגדן המדיניות.
  5. החודש הסתיימה סדרת ימי עיון לעובדי צה”ל ותיקים שצפויים לפרוש בשנה הקרובה. בתמונה: מההרצאות שהועברו במהלך הכנס.

הודעות חשובות

  1. לידיעתכם, מוקד עצמ”ה שינה את שמו למרכז לשירות העובד. המרכז לשירות העובד אמון על מתן מענה לפניות עובדי צה”ל ונציגי כ”א מכלל יחידות הצבא. המרכז נבנה מתוך תפיסה הממקמת את עובדי צה”ל במרכז העשייה ושירות המתבסס על יצירת נאמנות וקשר מול הפרט. ניתן לפנות בכל שאלה הקשורה לזכויות, רווחה ותנאי העסקה. צרו אתנו קשר:

 

  1. עומד לפרוש בקרוב לגמלאות? מעוניין להמשיך לתרום לצה"ל בהתנדבות במגוון תפקידים מקצועיים? צור אתנו קשר :