"אנחנו עושים הכול בשביל ביטחון ישראל וכדי שתושביה ילכו לישון בשקט"

15.04.22
מערכת את"צ

הרמת כוסית חגיגית לרגל חג הפסח התקיימה אתמול (חמישי) במטה הכללי של צה"ל. האירוע התקיים בראשות שר הביטחון, מר בני גנץ, הרמטכ"ל, רא"ל אביב כוכבי, מנכ"ל משרד הביטחון אלוף (מיל') אמיר אשל ובהשתתפות חברי פורום המטה הכללי.

"אני מבקש להודות לפורום ולהעריך הפעילות לאורך כל השנה מ'שומר החומות' ועד 'שובר גלים'", אמר שר הביטחון, מר בני גנץ, "צה"ל שותף בכל המאמצים והאתגרים הלאומיים – מהיערכות לאיומים במעגל השלישי, התמודדות בזירות מבצעיות רבות, תרומה משמעותית באתגר הקורונה ועד חיזוק הלכידות בחברה הישראלית. לצד הפעילות המבצעית המורחבת שנמשכת והדריכות המוגברת, אני מבקש מכם למקד מאמץ בחג גם בהשקעה בחיילים שנמצאים בשטח בפעילות המבצעית, ולתת תשומת לב לחיילים שנזקקים לתמיכה וסיוע של המערכת."

"לפני שנה יצאנו למבצע מוצלח ב׳שומר החומות׳ ואנחנו מסכמים את השנה ב'שובר גלים'", אמר הרמטכ"ל, רא"ל אביב כוכבי, "התחלה וסיום שבין לבין פעלנו ללא הפסקה בכל הממדים, קיימנו פעילות מב״ם ענפה, אספנו וחקרנו מודיעין, פעלנו במימד הקיברנטי, ובין לבין מסייע צה"ל בהתמודדות אל מול הקורונה, בקליטת עלייה ובתחומים נוספים. אני יודע שיש לנו אנשים מעולים, יש לנו תוצאות טובות, אני יודע שאנחנו שואלים שאלות כל הזמן, אבל בתפקיד שלנו זה לא רק השאלה אלא ההמצאה, החדשנות והיצירה שבאה בעקבותיה. אנחנו עושים הכל בשביל ביטחון ישראל ובשביל שתושביה ילכו לישון בשקט".