התקיים אירוע בר ובת מצווה לאחים ואחיות שכולים

21.12.22
מערכת את"צ

אירוע בר ובת מצווה לאחים ואחיות שכולים התקיים אתמול (שני), בהובלת מדור קשר למשפחות ביחידת הנפגעים יחד עם הרבנות הצבאית.

האירוע נפתח בשיחה של הרמטכ"ל, רא"ל אביב כוכבי, עם המשפחות, ולאחר מכן התקיים סיור מודרך במנהרות הכותל בהשתתפות המשפחות. האירוע הסתיים בטקס מרגש ומצעד מלווה בנגנים להנחת תפילין, והחוגגים עברו סדנאות ייחודיות ברחבת הכותל.

בימים אלה אנו מציינים את חג החנוכה, חג של גבורה ואור שמתחבר עם המשמעות של האירוע המיוחד הזה. המשפחות השכולות מהוות חלק משמעותי ובלתי נפרד מצה"ל.

"בני ובנות מצווה יקרים, אני מאחל לכם מזל טוב, זו התרגשות גדולה", אמר הרמטכ"ל, "אתם חלק ממשפחת צה"ל, ותמיד תשארו חלק ממשפחת צה"ל. זהו ארגון מיוחד במינו, בזכות איכות אנשיו ובזכות אחדות המטרה שלו לבצע את המשימה ולהגן על תושבי ישראל. בצה"ל אנשים מקבלים הזדמנות להתפתח, לפרוח, לגדול, ללמוד, לתרגל ולהנהיג. זה הצבא אליו האחים והאחיות שלכם שייכים. אני מחבק אתכם ואת משפחותיכם, דיברתי על העתיד אבל במקרה שלכם העבר תמיד יהיה איתנו".

"בני ובנות מצווה יקרים, האחים והאחיות שלכם, חללי צה״ל, הם 'המכבים' של דורנו", אמר ראש אגף כוח האדם, אלוף יניב עשור, "בזכות מסירות נפשם מדינת ישראל מתקיימת בבטחה. עוד מעט נצא בתהלוכה שמחה ונרגשת ונלווה אתכם להנחת תפילין ברחבת הכותל. איתנו, ילוו אתכם אלפי יהודים משרשרת הדורות הנצחית של עם ישראל, האחים והאחיות שלכם, כשכולנו מבקשים להוסיף לכם אור ושמחה, ומתפללים שמתוך המקום הקשה והכואב תאחזו בחיים. אני גאה בכם ובשם כל עם ישראל מבקש להביע רגשות אהבה והערכה עצומה. הגשימו את החלומות שלכם, אתם העתיד של המדינה. מזל טוב".