חיילי ומפקדי חטיבת המבצעים יצאו לסדרת התנדבויות לקראת חג הפסח

04.04.23
מערכת את"צ

חיילי ומפקדי חטיבת המבצעים, ליבת הפיקוד, השליטה והתכנון של המבצעים השונים בצה"ל, נרתמו הפעם למבצע מסוג אחר - יותר מ-100 אנשי קבע, קצינים ונגדים, חילקו מארזי מזון לקראת חג הפסח הקרב לכ-100 משפחות.

ההתנדבות נעשתה בשיתוף עם עמותת "אלון ואלה" ובמסגרתה אנשי הקבע הגיעו לבתיהם של ניצולי שואה, משפחות קשות יום, מבוגרים ומשפחות הנזקקים לסיוע מכל רחבי הארץ - ישבו עימם והעניקו להם מארזים לקראת החג.

"עם הזמן הפכה ההתנדבות לחלק בלתי נפרד מסדר היום בחטיבה", מספרת רס"ן ל', רמ"ד כטב״ם בענף משולבים, שהובילה את פעילויות ההתנדבות, "רוח ההתנדבות והתרומה לקהילה מאפיינת את אנשינו, ומדי שנה אנו נוהגים לקחת חלק בפעילויות כאלה. כך למשל, רק בפורים האחרון קציני וחיילי החטיבה התנדבו בבתי נוער בסיכון ברחבי הארץ".

"העשייה ההתנדבותית והחיבור שהיא מאפשרת ביננו לבין הקהילה והאוכלוסיות השונות הוא בעל חשיבות עליונה", אמרה רע״ן ארגון, סא״ל י׳, "המפגש עם אוכלוסיות מיוחדות בחברה הישראלית מעצים אותנו ונותן לנו תחושת שייכות אליה. זה בא לידי ביטוי בשיחות עימם ובחיוך שעולה על פניהם וכמובן שאין תחושת סיפוק גדולה מזו. היכולת לשלב בין העשייה האינטנסיבית והעיסוק המבצעי של החטיבה ולבין הנתינה לקהילה הוא לא פחות חשוב במיוחד בעת הזו".