הוענקו פרסי הרמטכ"ל לשנת 2022

08.01.23
מערכת את"צ

פרסי הרמטכ"ל הוענקו השנה ליחידות המצטיינות, לכתיבה צבאית יוצרת, למיזמים מצטיינים בתחומי הטיפול בפרט, ערכים ומנהיגות. לרשימת הוזכים המלאה ניתן ללחוץ כאן.

"צה״ל מגן לאורך הגבולות והוא פועל גם הרחק מגבולות המדינה כדי לזהות ולסכל איומים" אמר הרמטכ"ל, רא"ל אביב כוכבי, "צה"ל פורץ את גבולות המחשבה והקיבעון. כל מי שעושה את זה - זה אתם אנשי חובה וקבע שראויים להוקרה ולתגמול".

 "אתם עושים את הדבר החשוב ביותר בעת הזו במדינת ישראל", הוא המשיך, "אתם מגינים על המדינה ועל אזרחיה. אין משימה חשובה מכך ואתם ראויים לכל שבח על הצטיינותכם. תהיו זקופים וגאים בפועלכם. אני גאה בכם".

"אתם הפנים של ביטחון מדינת ישראל, אתם הפנים של ההגנה, השקט והיציבות", הוסיף הרמטכ"ל, "אתם ועוד רבים בגבול הצפון, בדת״ק, בבטן הספינה, ביו״ש, בערבה, באילת, בחמ״לים השונים, ועד אחרון המשרדים פה בתל אביב; גם בעוד שעה, כשהטקס ייגמר, האור דולק כי עובדים על המודיעין של המשימה הבאה".

המצטיינים וההצטיינות בצה"ל אינם פריווילגיה", הוא סיכם, "אנחנו צריכים אתכם בשביל קיר הביטחון, על מנת לבצע את המשימות באופן מדויק, איכותי ומקצועי. אני מעריך אתכם ואת עשייתכם, כולנו רקמה אחת של יחידות ויכולות שרק יחד יכולה לאתגרים".