מארזי מזון לצליאקים, 4 טונות דבש וזכאות לתו בשווי 500 ש"ח לרכישת מוצרי מזון

15.09.23
מערכת את"צ
צה"ל השלים את היערכותו לחגי תשרי התשפ"ד. מרכז ההספקה המטכ"לי באגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה בצה"ל נערך להספקת מוצרי מזון מגוונים לארוחות החג, וטבחי היחידות עומלים על הכנת תפריטים עשירים ומותאמים לצרכי החיילים, תוך התחשבות במגוון האוכלוסיות וצרכיהן.

בערב ראש השנה יסבו לשולחן החג חיילי צה"ל ומפקדיו בבסיסים ובמוצבים בצפון, בדרום ובמרכז, בזרועות היבשה, האוויר והים, ויחגגו את תחילת השנה החדשה.

השנה, לראשונה, יסופקו אלפי מארזי מזון ייעודיים למשרתי צה"ל חולי הצליאק. מדובר בעוד אחד מהצעדים שמוביל אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה, ותכליתם שיפור חווית משרתי צה"ל.

גם השנה, אגף כוח האדם דואג כי כלל החיילים הבודדים לא יישארו לבד בערב החג; בפניהם ייפתחו כל בתי החייל ברחבי הארץ, בתיהן של משפחות מארחות ויתאפשר אירוח בבתי מלון בתרומת התאחדות בתי המלון בישראל. 

כמו כן, השנה לרגל ראש השנה, בזכות תרומתו המשמעותית בסך כ-5 מיליון שקלים של ארגון ידידי צה"ל בארה"ב (FIDF) בשיתוף האגודה למען החייל, יקבלו כ- 10,500 חיילים בודדים, זכאי סיוע וזכאי תשלומי משפחה, תווי קניה למימוש בלמעלה מ-100 רשתות בתחומי המזון, ההלבשה והפנאי בסניפים השונים הפרוסים בכל רחבי הארץ. השנה הורחבה הגדרת החיילים אשר זכאים לקבל את תווי השי לחג, כך שמאות חיילים נוספים יוכלו ליהנות מתווים אלו.

לוחמי צה"ל וכלל משרתיו ימשיכו גם במהלך החגים בעשייה הביטחונית להגנה על אזרחי מדינת ישראל ועל מנת להבטיח לכולנו חג שמח ושקט.

צה"ל מאחל לכל חייליו ביבשה, באוויר ובים, למשרתי מערך המילואים, לבני המשפחות ולכל בית ישראל חג שמח ושנה טובה.

המעטפת שצה"ל מספק לחיילים בודדים לקראת חגי תשרי התשפ"ד:

  • זכאות לתווי קניה למימוש בלמעלה מ-100 רשתות בתחומי המזון, ההלבשה והפנאי בסניפיםהשונים הפרוסים בכל רחבי הארץ (בנוסף על הסיוע הכלכלי הקבוע הניתן לחיילים בודדים ולצד סיוע המרחב בהתאם לצורך).
  • לחיילים הבודדים יוצעו פתרונות אירוח מגוונים בערב החג (בבתי מלון, בתי החייל ברחבי הארץ ואצל משפחות מארחות).
  • בכלל יחידות צה״ל יתקיים שיח ייזום של הסגלים ומרכז הבודדים עם החיילים (על מנת לוודא שהחיילים חוגגים את החג בארוחת חג משותפת ולא קיימים פערים/חוסרים).
  • המפקדים וסגלי הת״ש יקיימו ביקורים אצל כלל החיילים הבודדים
  • בכלל יחידות צה״ל יתקיימו הרמות כוסית בראשות מפקדי היחידות