לראשונה התקיים כנס איכות וחווית השירות בצה"ל

27.02.23

ביום א׳ ה-26/02/2023 התקיים כנס ׳מעצבים יחד את השירות׳ בראשות ראש אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה, אלוף מישל ינקו, וראש אגף כוח האדם, אלוף יניב עשור.

זהו כנס ראשון מסוגו המשותף לאט״ל ולאכ״א, שבו הוצגה תפיסת HR360 החדשנית וחווית השירות תוך הסתכלות רחבה על כל עולמות הפרט בצה״ל.

״אנחנו נמשיך להוביל את האנשים והיחידות דרך המשימה, השליחות והמשמעות", אמר ראש אגף כוח האדם, אלוף יניב עשור, "יחד עם זאת, התפקיד שלנו באכ״א ובאט״ל זה לתת למפקדים כלים נוספים להובלה, שיאפשרו להם להראות לחיילים שהם אוהבים ומטפלים בהם, שההורים יכולים להיות רגועים ושהמשרתים בקבע מלאי אימון שיש מי שמטפל בהם".

"בכל ביקור שלי, ובכל מפגש איתכם, אני למד וחוזר איתי למשרד עם רעיונות ותובנות איפה אנחנו טובים יותר ואיפה פחות", הוא מוסיף, "אני מבין שהמבחן החשוב ביותר הוא מבחן התוצאה בשטח, בקצה, באיך החייל, הקצין והנגד מרגישים, והאם אנחנו עוזרים למפקדים להוביל את היחידות״.

״הצבא עושה דברים מדהימים יום יום. המפקדים הם המשפיעים במבחן התוצאה על המשמעות, והשליחות של המשרתים בצה״ל", משתף ראש אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה, אלוף מישל ינקו, "זו פעם ראשונה שאנחנו מקיימים כנס משותף של אכ״א ואט״ל במטרה לדון בכלים שעוזרים למפקדים לטפל באנשים. חובתנו לקום בבוקר, כל יום מחדש ולתת את המעטפת הטובה ביותר למשרתי צה״ל״.