ע"צ הדעת – המידעון החודשי של עולם הע"צים

גיליון מס' 7 - יולי 2019

26.11.21

עובדות מעניינות

  1. באתר מרכז תע”ץ קיים מאגר של משרות פנויות ומועמדים לתפקיד ע”צ. המשרות מתפרסמות גם באתר צה”ל האזרחי idf.il: ובכך מתאפשר לקבל מגוון רחב של מועמדים לכל המשרות.
  2. באפשרותכם לצפות בתלוש השכר שלכם דרך הרשמה לאזור האישי באתר צה”ל: היכנסו לאזור האישי: . prat.idf.il בחרו בלשונית “השכר שלי” ותוכלו למצוא את תלוש השכר שלכם.
  3. עובר משבר? מרגיש שקשה לך? אין לך עם מי להתייעץ? השירות הסוציאלי עם מיטב המטפלים עומד לרשותך. לבירורים ניתן לפנות במייל לרמ”ד עו”ס במרכז תע”ץ, שלי סהר.

אירועים מתוכננים

  1. החודש שולמה קצובת ביגוד בשכר העובדים העומדים בכללי הזכאות. ניתן לראות את מדיניות הזכאות לקצובה בהוראה מספר 80-50 באוגדן המדיניות.
  2. החל מהחודש ועד לחודש ספטמבר, עובדים במשרות סטודנט יוכלו להגדיל את היקף העסקתם החודשי ל-140 שעות עבודה (בכפוף לעמידה בקריטריונים). לפרטים נוספים ניתן לקרוא את הוראה 41-41 באוגדן המדיניות, העוסקת בהעסקת סטודנטים.
  3. לידיעתכם, כללי היציאה לחו”ל של משרתי הצבא חלים בשינויים המחייבים על אוכלוסיית הע”צים. ניתן למצוא את כללי הזכאות והיציאה לחופשה שנתית בהוראה 80-20 באוגדן המדיניות. פקודת המטכ”ל הרלוונטית לאישור יציאה לחו”ל היא פקודה מספר 31/07/01.
  4. טסים בקרוב לחו”ל? להזכירכם, עליכם לעמוד בכללי היציאה לחו”ל הקבועים בפקודות הצבא. חופשה נעימה!

הודעות חשובות

  1. ועדת רכב שירות לשנת 2019 הותנעה החודש ותתקיים ב24/9/2019 במרכז תע"ץ. ניתן למצוא את פקודת ההתנעה באתר מרכז תע”ץ הצה”לי.
  2. המרכז לשירות העובד חזר לפעילות מלאה. ניתן לפנות בכל שאלה הקשורה לזכויות, רווחה ותנאי העסקה. צרו איתנו קשר: דוא"ל:
  1. עומד לפרוש בקרוב לגמלאות? מעוניין להמשיך לתרום לצה"ל בהתנדבות במגוון תפקידים מקצועיים? צור אתנו קשר :