"ביטוי לעוצמת המיזוג והעשייה. מדובר בבשורה לצה"ל"

מערך מגל, האחראי על בסיסי הטירונות השונים, עבר מזרוע היבשה לאגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה. מטרת השינוי היא שיפור תנאי הטירונות של החיילים והענקת מענה וכלים לשירות משמעותי. "המהלך מבטא את עוצמת המיזוג והעשייה"

25.07.17
אלעד רוטבאום, מערכת אתר צה"ל

בשבוע שעבר הושלם מעבר מערך מגל מזרוע היבשה לאגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה. בטקס המיוחד נכחו מפקד זרוע היבשה אלוף קובי ברק, ראש אט"ל אלוף אהרון חליוה וקצינים בכירים נוספים.

"המעבר מאפשר עיסוק נרחב יותר באתגרים ותשתיות טובות יותר עבור בסיסי ההדרכה העתידיים", מסביר מפקד מז"י, אלוף קובי ברק. "מטרתנו היא להמשיך ולשפר את התנאים למען החיילים. יש לנו מערך מעולה, חזק באנשיו, ברוח ובפיקוד. מדובר בבשורה לצה"ל".

מערך מגל אחראי על קליטת החיילים לראשונה במסגרת הצבאית, ומכשיר אלפי בני נוער בבסיסי הטירונות השונים. השינוי, מסבירים שם, עתיד לשפר את תנאי שירותם של החיילים העתידיים, ומספרים כי לאחר שיפור התשתיות המשמעותי שנערך במחנה 80, גם בסיסי הטירונות האחרים צפויים לעבור שינויים משמעותיים דומים בעתיד.

"המעבר מהווה גישה נוחה לעיסוק באנשים, במתן מענה מלא ובכלים לשירות משמעותי לכל חייל וחיילת", אומר ראש אט"ל, אלוף אהרון חליוה. "המפקדים במערך בעלי מוטיבציה גבוהה, ידע ויכולת להכשיר את החיילים. אני מקבל מערך חזק ומרשים. המהלך מבטא את עוצמת המיזוג והעשייה".