טקס הענקת דרגות ומצטיינים במילואים בראשות ראש אט"ל

בשבוע שעבר נערך טקס הענקת דרגות ומצטיינים במילואים בראשות ראש אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה, אלוף איציק תורג'מן.

03.06.18
מערכת אתר צה"ל

במהלך הטקס נשא אלוף תורג'מן דברים ואמר: "בחרנו לציין ולהוקיר אתכם, הטובים שבטובים, שמגיעים לכאן משלל רבדיה של החברה הישראלית, אתם מייצגים את כל הטוב והיפה בחברה שלנו, אתם מהווים סמל לאותה איכות אנושית הנמצאת ביחידות אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה".

ראש אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה המשיך והוסיף: "תודה על שנים של שירות מסור, אין ספק שזכיתם לזה בזכות ולא בחסד. אני בטוח כי תוסיפו לפעול על פי הרף הגבוה שהצבתם ומערכת הביטחון תהנה רבות מכושר הביצוע, הנחישות, המסירות והדוגמא האישית שאתם מפגינים בכל עת".

בין מקבלי הדרגות ניתן למצוא את מפקד תא משאיות, רנ"ג (מיל') אלוק מאיר מגשר הזיו, שגם בגיל 61 עדיין עושה מילואים. לאלוק 2 ילדים שהיו קצינים, אחיו השתחרר כסגן אלוף ואף יש לו קרוב משפחה שסיים את שירותו כתת אלוף. "הצבא מהווה חלק גדול מהמשפחה שלי בכל מיני דרגות. בכל החילות", מספר מאיר, "הצבא זה דרך חיים, זה מקום שמאפשר לך לתת ולתרום".

גם ראש מסגרת חשמל סא"ל (מיל') אמגד נבואני הועלה בדרגה. אמגד התחיל כעתודאי במחזור של שנת 85'. הוא למד הנדסת חשמל ומילא מספר תפקידים בחיל הטנ"א (חיל החימוש לשעבר) ובחטיבה הטכנולוגית ליבשה.
אמגד מספר: "התחום של החשמל לא זוכה לפוקוס הנדרש למרות שיש מערכות אמל"ח שדורשות הרבה אנרגיה, הרבה יותר ממה שאחרים חושבים, ואני שמח שאני מקבל את הדרגה ויכול להראות את החשיבות שבתחום החשמל".

בין מקבלי ההצטיינות ניתן למצוא את מהנדס חומרים רס"ם (במיל') אהרון מלצר, בן ה-66 שעלה ארצה מקנדה והיה חייל מצטיין של הרמטכ"ל לפני עשור ומצטיין מז"י לפני מספר שנים.
מלצר שיתף:" אני אומנם מוגבל במילואים בגלל הגיל אבל לא מוגבל בעשייה, לפעמים אני עוזר גם כשאני לא במילואים".