מערך המזון יוצא רשמית לדרך

בשבוע שעבר הושק רשמית מערך המזון החדש באגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה, בטקס שכלל את חלוקת התג לכלל חיילי היחידה. המערך החדש, שפועל בחודשים האחרונים, נועד לחזק את רמת השירות וטיב המזון לכלל משרתי צה"ל.

05.02.18
עמית מלמד, מערכת אתר צה"ל

צוות המערך מורכב בין היתר מאנשי מחקר ופיתוח, תזונאיות, ספקי מזון, טבחים ושפים צבאיים, שידאגו להשגת מטרותיו ולהוצאתם לפועל של פרויקטים עתידיים.

כחלק מתפקידו, כך אומרים במערך, הוא אחראי על שיפור התשתיות, חידוש הציוד, מתן מענה לאוכלוסיות מגוונות כגון טבעונים וצליאקים, הכשרת הטבחים ושיפוץ חדרי אוכל ומטבחים, תוך מתן דגש על שיפור התזונה בצה"ל.

"החזון שלנו הוא לספק לחיילי צה"ל מזון מזין, זמין, מזמין, בטוח, כשר, מגוון וטעים", מספר גורם בכיר במערך.  

התג החדש שהוצג בנוי משיבולת בעלת שבעה קנים המסמלת את פריטי המזון, פירמידת התזונה והחץ הטכנולוגי המסמלים מערך הנדסי ואחריות שלמה, וצלחת - סמל למטבחים ולמענה לפרט. עוד ניתן לראות את מגן הדוד שנוצר מהשיבולת ומפירמידת התזונה, החץ העגול שמסמן את השיוך הזרועי והפיקודי, וכן את צבעי חיל הלוגיסטיקה המבטאים רב זרועיות.

"בחודשים האחרונים איגדנו לכדי יחידה אחת גורמים שונים מכלל צה"ל בכדי להקים מערך חזק, המהווה כתובת אחת ויחידה לתחום המזון בצבא ונושא באחריות למזונו של החייל מקצה לקצה", מספר אל"ם ערן לפיד, מפקד מערך המזון, "כעת המערך זוכה לתג משלו, אשר מבטא נאמנה את משימת המערך ואת ייעודו".