תערוכת "צה"ל של כולנו" הגיעה לסיומה

26.10.19
מערכת אתר צה"ל

ביום רביעי, 23 באוקטובר 2019, הגיעה לסיומה תערוכת "צה"ל של כולנו" במתחם התחנה בירושלים. התערוכה התחדשה ונפתחה ביוני בפעם השנייה לאור הצלחתה הרבה בשנה שעברה. בהמשך, הוחלט על הארכת פתיחתה לאורך חגי תשרי.

המבקרים בתערוכה קיבלו צמיד המדמה ''חוגר'' אינטראקטיבי אשר ליווה אותם לאורכה. בנוסף, צפו במיצג אור-קולי ועברו בין מיצגים ותחנות במתחמים השונים בנושאי ים, יבשה, אוויר וטכנולוגיה מתקדמת. כמו כן צפו בתצוגת כלים מתקדמים ושיחקו במשחקים המבוססים על טכנולוגיה חדישה.

התערוכה התקיימה בירושלים מסוף חודש יוני ועד 23 באוקטובר 2019, במתחם התחנה הראשונה בירושלים ופעלה בשיתוף פעולה של כלל הזרועות והאגפים בצה''ל ומשרד הביטחון. התערוכה הובלה על ידי החטיבה הטכנולוגית ליבשה באגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה, והופקה בשיתוף עם חברת ''טארגט מרקט''.

"התערוכה, שנפתחה מחדש בירושלים, הייתה הצלחה מסחררת", ציין ראש החטיבה הטכנולוגית ליבשה, תא"ל זיו אבטליון. "עד כה, בתערוכות שנערכו בחולון ובירושלים ביקרו כרבע מיליון איש. הציבור הישראלי הגיע בהמוניו ונהנה מהצצה ייחודית לפעילותו של צה"ל ומשרד הביטחון. שמחנו להוביל את הפרויקט  ולארח את אזרחי ישראל בתערוכה. תודה לכל הגופים שלקחו חלק בהפקת התערוכה, ותודה מיוחדת לחיילים הסדירים אשר הדריכו בתערוכה, וייצגו את צה"ל יום-יום מול המבקרים".

כמה נתונים מעניינים על התערוכה

  • בתערוכה הקיץ ביקרו מעל 130,000 מבקרים.
  • הסימולטור המבוקש ביותר היה סימולטור הצניחה, שאפשר למבקר להיות ''צנחן ליום אחד''.
  • העמדה האהובה אחריו הייתה סימולטור המטוס, אשר מוקם בתוך דגם של מטוס ודימה טיסת קרב.
  • בסימולטור כיפת ברזל המבקרים זכו להתנסות בהגנה על יישוב מפני איום הטילים ויירוטם. שיא היירוטים בתחנה זו נקבע ל-44 יירוטים מוצלחים.
  • היום העמוס ביותר במבקרים היה 16 באוקטובר, במהלך חול המועד סוכות.
  • הקמת התערוכה ארכה כחצי שנה.