120 נק' איסוף, 'נסיעה טובה', ו'זוזו'. כך החודשים האחרונים נראו

20.07.22
מערכת את"צ

משרתי צה"ל היקרים והיקרות,
בחודשים האחרונים עשינו מאמצים אדירים על מנת לשדרג את מערך ההיסעים העומד לרשותכם. נכנסנו לשינוי הזה מתוך מקום של הקשבה והבנה שאנחנו צריכים להשתפר ולעיננו מטרה ברורה - לא עוד עומסים בתחבורה ציבורית בימי ראשון וחמישי, לא עוד חיילים שלא יכולים להגיע לבסיס או בחזרה בקלות אל ביתם.

במסגרת שיפור השירות פיתחנו את מערכת שאט"ל להסעת הלוחמים - הוספנו 120 נקודות איסוף והגדלנו את היקף האוטובוסים בימים ראשון וחמישי מ-200 לכ-1,700 וכך קיצרנו את זמני הנסיעה ב-%50 .מיסדנו את פרויקט 'נסיעה טובה' במסגרתו הקמנו 14 חניונים עם ארוחת בוקר קלה והשתפרנו משמעותית גם בסקרי שביעות רצון המשרתים.

הטמענו את מערכת "זוזו", ולה מטרה חשובה - לשלם פחות על אותו השירות. את החיסכון השקענו בהגדלת ושדרוג מערך ההיסעים עבורכם. עד כה, התבצעו במערכת "זוזו" כ-3 מיליון נסיעות, בעלות של מליוני שקלים ובאיכות טובה מאוד. אני מודע לאי הנוחות הזמנית הנובעת מהטמעת מערכות מחשוב חדשות ואכן בשבועות האחרונים סבלנו ממספר תקלות משמעותיות.

כמו בכל מערכת טכנולוגית חדשה, יש חבלי לידה בתהליך ההטמעה. אנו המפקדים מקשיבים לטענות שלכם ושלכן ופועלים לשיפור תמידי. אנשינו פועלים לילות כימים ובזמן אמת, ולא נפסיק עד שהמערכת תעבוד בצורה הכי נוחה ופשוטה שיש עבורכם. בעקבות הפניות שעלו מכם המשרתים והמשרתות, עשינו הערכות מצב על בסיס יומי, ביצענו שינויים במערכת והדיווחים על תקלות במוקד ירדו באופן משמעותי.

אני מדגיש - משרתי ומשרתות צה“ל לא יישארו בלי מענה ולא ישלמו מכיסם על תחבורהציבורית. לרשותכם היכולת להטעין מבעוד מועד את החוגר, הנחיות מפורטות לשימוש במערכת מפורסמות בפלטפורמות הרשמיות של צה"ל וישנו מוקד ייעודי, אליו ניתן לפנות במקרה של תקלות.

03-957-4888 בטלפון.

קצת סבלנות, והכול יסתדר. המטרה לנגד עיננו לכל הדרך - הרשו לנו לייצר עבורכם את הסביבה
הנעימה ביותר, לנוע ולשרת. אנשינו פועלים כל העת על מנת לשפר את איכות וחווית השירות עבורכם בכל התחומים כי אין ראויים מכם וזה מגיע לכם.

בברכה, ראש אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה, אלוף מישל ינקו