את השינויים החדשים במדים אסור לכן לפספס

בחירה בין א' בנים ל-א' בנות ושלושה דגמים שונים של מדי נשות קבע בשיתוף עם "שנקר"? כל זה נשמע חלום רחוק - אך בקרוב, הדבר יהפוך למציאות. כל הפרטים על השנויים החדשים במדי הנשים

06.11.22
עלמה סברוב, מערכת את"צ

לאחר עבודה מאומצת וממושכת של כשנה, וכחלק מתוכנית שיפור איכות וחוויית השירות - הצליחו באגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה להביא למהפכה בתחום הלבוש הצה"לי. אז בנות, תהיו מוכנות, בקרוב אתן אלו שבוחרות!

החל מחודש אוגוסט 2023, בשלב שרשרת החיול תינתן בחירה עבור מתגייסות חדשות בין סוגי מדי ה-א' (בנים ובנות).

הפרויקט עדיין נמצא בעבודת מטה נרחבת, הכוללת סקרים בקרב חיילות בסדיר דרך רשתות חברתיות ומיפוי צרכי המשרתות והיכולת באגף לספק מענה רחב. כעת, החלטת הלבוש למשרתות הסדיר נמצאת בשלבים אחרונים בוועדת משטר ולבוש, בהן יוחלטו סופית הצעדים הבאים.

בנוסף, עבור משרתות קבע, יצאו באגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה יחד עם החטיבה הטכנולוגית ליבשה ובשיתוף עם בית הספר הגבוה לעיצוב "שנקר", לפרויקט עיצוב דגמי מכנסיים שונים - זאת במטרה למקסם את הנוחות ולהתאים את המדים לכלל המשרתות.

בחודש יולי האחרון ולאחר עבודת מטה של כשנה, הציג בית הספר לעיצוב "שנקר" שלושה עיצובים שונים שיושקו כפיילוט חדשני בחודש הבא. בין השינויים שנעשו: תוספת גומי במכנס, התאמה לקו האופנה והתאמת המידות למידות אזרחיות. במסגרת הפיילוט יסופקו שלושת הדגמים החדשים לכ-300 משרתות קבע.

בתחילת שנה הבאה, בסיום הפיילוט, ייחל ייצור סדרתי של שלושת הדגמים בכלל המידות. הצפי למכירות סדירות בחנויות המכר ובמדים אקספרס הוא עד יוני 2023, בכפוף לאישור ועדת הופעה ולבוש של אכ"א.