זכאים לרכב צבאי? מעכשיו קל יותר לקבל את המפתחות

בלי לחכות חודשים או לחפש אחר טפסים - מעכשיו תקבלו באופן אוטומטי לטלפון את כל מה שאתם צריכים למלא עבור רכב צבאי. כך עובד המיזם שיאפשר לכם לממש את זכאותכם בקלות ובמהירות

09.03.22
אודם כץ, מערכת את"צ

באגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה השיקו לאחרונה שירות חדש ומשודרג, שיאפשר מעתה למשרתי קבע הזכאים לרכב - לקבל אותו בדרך פשוטה, נגישה ויעילה הרבה יותר. 

"עד עכשיו, מהרגע שבו אנשי הקבע קיבלו את הדרגה, הם יכלו לחכות במשך חודשים - ללא מתווה מסודר", מסביר אל"ם הרצל איסקוב, מפקד אגד האחזקה הארצי. 

על מנת לשפר את המצב המתסכל, מערך שירותי הרכב והליסינג של צה"ל הקים תא ייעודי בתוך מוקד הטנ"א הארצי, דרכו יתבצעו כל ההתכתבויות בנושא קבלת הרכב. 

איך זה יעבוד? מוקד התא ישלח באופן אוטומטי הודעה לזכאים ובה קישור לכל הטפסים הדרושים לקבלת הרכב - טופס ייפוי כוח, טופס דרגה, תעודת ספק וכו'. כך, כל הבירוקרטיה נחתמת מראש - ועל המקבל רק להגיע לאולם המסירה ולהתניע את הרכב. 

"אנחנו רוצים לתת למשרת הקבע תחושה שמבינים אותו, ומכבדים את הזמן שלו. הזכאות לדרגה וקבלת הרכב הם אירועים משמעותיים וחיוביים, וכך צריכה גם להיות החוויה", מוסיף אל"ם איסקוב. בהתאם, במקום גם יחכה אולם מסירה חדשני, בו תהיה פינת המתנה ורכב פוד טראק בשעות הארוחות. 

ההמתנה, כך אומרים במערך שירותי הרכב והליסינג של צה"ל, תיקח עד 15 ימים מרגע הזכאות לדרגה. במקביל יספק מוקד טלפוני ייעודי הכוונה ומתן מענה לכל שאלות שיתעוררו ופרטים נוספים. 

"חווית השירות היא מרכיב קריטי", מדגיש אל"ם איסקוב, "אנחנו מזהים בעיה שהמשרתים מתמודדים איתה ומחפשים עוד דרכים לשפר את החוויה שלהם". 

מספר המוקד: 073-2432343