יום עיון למתגייסי מסלולי יעודי לקצונה באגף התקשוב וההגנה בסייבר ומשפחותיהם

אגף התקשוב וההגנה בסייבר הזמין את מתגייסי מחזור אוגוסט הקרוב המיועדים לתפקידי קצונה מבצעית וקרבית ליום עיון בנושאי הגיוס. במהלך היום שמעו המשתתפים ובני משפחותיהם הרצאות מפי קציני הקשר מהחטיבות השונות, שענו על שאלות המלש"בים: "אנחנו רוצים להסיר חששות ולפרוץ מחסומים"

13.07.17
נעמה זלצמן, מערכת אתר צה"ל

באודיטוריום שבמחנה גדעונים התכנסו השבוע יותר ממאה מתגייסי מחזור אוגוסט הקרוב ובני משפחותיהם ליום עיון בנושא עתידם הצבאי. המתגייסים מיועדים לתפקידי קצונה מבצעית וקצונה קרבית, תפקידים חשובים ומרכזיים בעשייה המבצעית של אגף התקשוב וההגנה בסייבר.

"אנחנו רוצים להסיר חששות ולפרוץ מחסומים", מסביר רע"ן מפקדים, סא"ל שרון איטח, שארגן את האירוע.   "המטרה היא לענות על כל שאלה שיכולה לעלות למלש"בים ולהורים לקראת הגיוס, לתת להם את כל המידע על התפקיד ועל השירות הצבאי שלהם. באותה המידה חשוב לנו להציג בפניהם את התפקיד החשוב שהם עתידים למלא במערכה הבאה, בה אנחנו מעריכים שיקרו גם תקיפות סייבר על הגדודים הקרביים".

במהלך היום התקיימו שני פאנלים, אחד ליעודי קצונה קרבית ואחר ליעודי קצונה מבצעית, בהם השתתפו סגן מפקד פלוגה באוגמ"ר 80, מפקדת קורס מדריכות תקשוב, ע' קצין קשר חטיבתי בחטיבת ביסלמ"ח, ומ"מ בהכשרת הייסוד של הקשר"גים - התפקיד אליו מיועדים המלש"בים.

"חשוב לרתום וליצור שותפות של ההורים בחוויה של המסלול המאתגר, ובעיקר להמשיך ולהעלות את יוקרת וחשיבות המסלול, הן בקרב בנות והן בקרב בנים", הוסיף סא"ל שרון איטח.