שבוע ההתנדבות ביחידת חושן

08.04.18
מערכת אתר צה"ל

חיילי ומפקדי יחידת חושן, מרכז התקשורת הצה"לי באגף התקשוב והגנה בסב"ר, לקחו חלק בשבוע התנדבות וחיבור לקהילה. אותו שבוע, בו ארזו חיילי וקציני היחידה מזון למשפחות נזקקות, בוצע במסגרת עמותת "טוב וחסד".

״אנחנו נפגשים פעמיים בשנה, פעם אחת בשבוע שלפני פסח ופעם אחת בשבוע שלפני ראש השנה, מפנים את החניון בשכונת רמת אשכול ועובדים בסידור, אריזה וחלוקת מזון לאנשים שאין להם״, מספר סגן מפקד חושן סא״ל דותן קבק, "אנחנו פועלים בשיתוף עם עמותת ״טוב וחסד״ שמספקת לנו את כל המצרכים הדרושים על מנת להרכיב חבילות מזון איכותיות ועשירות למשפחות".

 

החיילים אוספים ואורזים את החבילות ודואגים להעביר אותם למשפחות. "בפסח הזה מדובר ב3,000 חבילות מזון ובראש השנה האחרון חילקנו 2,000 חבילות מזון", מגלה סא"ל קבק.

לדבריו, הפעילות היא אמנם בפסח ובראש השנה, אך במהלך השנה מבצעת יחידת חושן מספר פעילויות שונות כמו ביקורים אצל ניצולי שואה, והתנדבויות בבתי חולים. בסוף ההתנדבות, לאחר שבוע שכולו מוקדש לתרומה ונתינה, החיילים נפגשו עם המשפחות ומסרו להם את החבילות.

״הצבנו לעצמנו ערכים של תרומה ועזרה לזולת וחלק ממה שהגדרנו על מנת לממש את הערכים האלה זו עזרה באופן קבוע לקהילה הנזקקת״, משתף סא"ל קבק, ״החל מראש השנה האחרון, על סמך רעיון של קצין הקשר והתקשוב הראשי תא״ל נתי כהן, 300 מאריזות המזון הולכות לחיילים נזקקים בכלל אגף התקשוב וההגנה בסייבר", מסביר וממשיך, "זו אכן יוזמה מבורכת ואנו מקבלים את כל הגיבוי הנדרש על מנת לבצע אותה״.