אגף התקשוב וההגנה בסייבר חוגג לניקול זליקמן

18.08.21
מערכת אתר צה"ל

בשבוע שעבר כולנו עצרנו את שגרת היום-יום וצפינו בגמר האולימפיאדה בהתעמלות אומנותית, בו ניקול זליקמן הגיעה למקום השביעי בכל העולם. כולנו מכירים את המתחרה האולימפית שהעניקה למדינת ישראל כבוד עולמי, אך מה שלא כולם יודעים הוא ששגרת היום-יום שלה, כמובן לצד אימונים רבים בענף ההתעמלות, היא בכלל בצה״ל.

סמל ניקול זליקמן משרתת ביחידה הטכנולוגית-דיגיטלית בפיקוד המרכז באגף התקשוב וההגנה בסב״ר. לכבוד חזרתה ליחידה, חבריה ערכו בעבורה קבלת פנים חגיגית בשיתוף עם בני משפחתה, המאמנת שלה ומפקדיה בצבא - בראשם מפקד הקשר והאלקטרוניקה בפיקוד המרכז, אל״ם אנג׳ל לורן. במעמד זה, הוא העניק לניקול תעודת הערכה בשם כל היחידה על השתתפותה באולימפיאדת טוקיו 2020 - ועל נחישותה, על התמדתה ועל גאווה ישראלית.

מדברי מפקד הקשר והאלקטרוניקה בפיקוד המרכז, אל״ם אנג׳ל לורן: ״בדרך המיוחדת שלה - ניקול מימשה את ערכי צה״ל. בתחרות, במעלה הדרך, ובכל מה שביצעת, הבאת את ערך הרעות והחתירה לניצחון לידי ביטוי. כולנו גאים בך".

“אני מודה לכל אחד ואחת מכם שנתתם לי את ההזדמנות להגיע לשם (לאולימפיאדה) ולייצג את ישראל בכבוד ובצורה הטובה ביותר. זכיתי כשהגעתי לבסיס הזה״ אמרה ניקול בהתרגשות.

כל הכבוד לניקול, גאים בך!