הכירו את קציני הקשר שתמיד נמצאים בכוננות מבצעית

בתקופה זו, אין פעילות מבצעית שיוצאת לדרך ללא מעטפת תקשובית מתקדמת. שבע חטיבות, שבע פלוגות ומטרה אחת - מענה תקשובי וחידוש טכנולוגיות מתקדמות והפעלתן. הכירו את האנשים שנמצאים בכוננות תמידית בגזרת איו"ש ובחטמ"ר הבקעה והעמקים

10.04.23
מערכת את"צ

פלחי"ק עציון לוקח חלק במגוון אירועים מבצעיים בגזרה. על הפלוגה מפקד סרן אבירם כהן ומשרת בתפקידו כקצין הקשר של חטיבת עציון. "קשר"ח עציון בשבילי זה להיות מפקד על פלוגה מדהימה שאחראית על הכשירות התקשובית והדיגיטלית בגזרת החטמ"ר", מספר סרן כהן, "גאה לקחת חלק בהגנה על תושבי גזרת גוש עציון והעוברים בה".

פלחי"ק מנשה לוקח חלק במגוון אירועים מבצעיים בגזרה. על הפלוגה מפקד סרן רואי טבל ומשרת בתפקידו כקצין הקשר של חטיבת מנשה. "חטמ"ר מנשה נמצא במציאות מורכבת המלווה אותנו בפעילויות סיכול מורכבות, בשמירה על התפר, הגנה על יישובים", מתאר סרן טבל, "ללא מפקדי וחיילי הפלחי"ק וכמובן הקשר"גים, לא נוכל לממש את משימות התקשוב הרבות בגזרה. המשמרת היא שלנו, מצופה מאיתנו לתת הכול, יום ולילה, בכדי לשמור על אזרחי מדינת ישראל".

פלח"יק יהודה לוקח חלק במגוון אירועים מבצעיים בגזרה. על הפלוגה מפקד סרן פלג בן נון ומשרת בתפקידו כקצין הקשר של חטיבת יהודה. "האחריות שלי היא לייצר רציפות שליטה ופו"ש בכלל חטמ"ר יהודה - בהיבטי קשר רדיו, שו"ב, אמצעים ויזינטיים ועוד, תוך פיקוד על פלוגה מגוונת ואיכותית ובכך לשמור על תושבי מדינת ישראל", מפרט סרן בן נון, "התחושה היא סיפוק אדיר, לדעת שאתה שותף לעשייה כל כך גדולה ומשמעותית בהגנה וסיכול בחטיבה כה מורכבת".

פלחי"ק שומרון לוקח חלק במגוון אירועים מבצעיים בגזרה. על הפלוגה מפקד סרן אבשלום שועיבי ומשרת בתפקידו כקצין הקשר של חטיבת שומרון. "להיות קשר"ח שומרון זה לדעת שאתה חלק מגזרה מלאה באירועים, שיש לך אחריות גדולה בשמירה על התושבים ובכשירות התקשוב בגזרה", משתף סרן שועיבי.

פלחי"ק הבקעה והעמקים לוקח חלק במגוון אירועים מבצעיים בגזרה. על הפלוגה מפקד סרן מתן מזרחי ומשרת בתפקידו כקצין הקשר של חטיבת הבקעה והעמקים. "גזרת הבקעה והעמקים של חצי השנה האחרונה אינה אותה גזרה שהייתה בשנים עברו", מבהיר סרן מזרחי, "המרחב הפך לבוער ורגיש. החטמ"ר והגדמ"רים עובדים מסביב לשעון כדי לשמור על המרחב הענק שבאחריותנו בטוח ושקט עבור כל עם ישראל".

פלחי"ק אפרים לוקח חלק במגוון אירועים מבצעיים בגזרה. על הפלוגה מפקד סרן עידן ישראל ומשרת בתפקידו כקצין הקשר של חטיבת אפרים. "כקצין התקשוב בחטמ"ר אפרים, עליי לאפשר לכלל היחידות בגזרתי רציפות תקשובית מלאה תוך האתגרים המבצעיים והתקשוביים הקיימים בגזרה. עכשיו זו המשמרת שלי", קובע סרן ישראל.

פלחי"ק בנימין לוקח חלק במגוון אירועים מבצעיים בגזרה. על הפלוגה מפקד סרן רועי פדידה ומשרת כקצין הקשר של חטיבת בנימין. "כקצין בחטיבה אני אחראי על מענה תקשובי בבט"ש ובעת הסלמה", מסביר סרן פדידה, "ביחד עם הפלוגה שלי אנחנו אחראים על כל המענה התקשובי במרחב".