הזנת טפסי גני ילדים וקייטנות ממכשיר הנייד האישי

לראשונה, משרתי הקבע יוכלו להזין בקשות להחזר תשלום עבור גני ילדים וקייטנות מכל מכשיר ובכל זמן

17.10.17
מערכת אתר צה"ל

לאחרונה החל לפעול באתר צה"ל האזור האישי ובו מגוון שירותים למשרתים. בין היתר יכולים המשרתים לקבל את כל המידע הרלוונטי בנושאי השכר, ביניהם גם צפייה בתלושי השכר של השנה האחרונה, כלל רכיבי השכר ומספר ימי החופשה, בנושאי הרפואה, הציוד, הפרישה ועוד.

היום מצטרף לאזור האישי שירות חדש - הזנת טפסי בקשה להחזר תשלום עבור גני הילדים. משרתי הקבע, שעד כה היו צריכים לבצע תהליך ארוך של קבלת טפסים משליש היחידה, החזרתם והמתנה ארוכה למענה, יוכלו לבצע תהליך מהיר הרבה יותר.

"משרת קבע יוכל לקבל מענה תוך 3 ימים", קובעת ראש ענף חדשנות ודיגיטל באגף כוח האדם, סא"ל רוית בוניאל. "כל שעליו לעשות הוא לצלם את הטופס ולהעלותו לאזור האישי באתר צה"ל".

"בשנתיים האחרונות חרטנו על דגלנו את הנגשת השירות למשרת בעולם המדיה האזרחית, ביצענו שיח עם משרתי הקבע והבנו מה השירותים הנחוצים ביותר בשבילם וכיצד יכול אגף כוח האדם לשפר את השירות עבורם", מספרת סא"ל בוניאל. "לצד השירותים שכבר ניתנים למשרת באזור האישי באתר, עתידה לעלות בקרוב מערכת נופש מתקדמת שתאפשר למשרתי הקבע להזמין חדרים בהתאם לזכאות שלהם באופן טוב יותר ממה שהיה עד כה ושירותים רבים נוספים".