"מבטיח לעשות הכל כדי להמשיך ולקחת חלק בחיזוק צה"ל"

01.01.17
מערכת אתר צה"ל

תת אלוף מוטי אלמוז הועלה היום (חמישי) לדרגת אלוף ומונה לראש אגף כוח האדם. במקביל, במהלך התקופה הקרובה, ימשיך אלוף אלמוז לכהן בתפקידו כדובר צה״ל.  

"אני מבקש להגיד תודה על הזכות לעמוד בראש המערך המשמעותי והמשפיע, ולהיות שותף בחבורת הפיקוד הבכיר של צה"ל", אמר אלוף אלמוז, בטקס שנערך במחנה "רבין" (הקריה), במעמד שר הביטחון אביגדור ליברמן, ראש המטה הכללי, רב אלוף גדי איזנקוט, ובנוכחות חברי פורום המטה הכללי.

אלוף אלמוז הודה לראש אגף כוח האדם היוצא, אלוף חגי טופולנסקי, שכיהן בתפקיד בשנתיים האחרונות ויסיים את שירותו בצה"ל לאחר כ-33 שנות שירות.

"חגי, שותף וחבר, סמל בעינינו. סמל לעשייה שלא על מנת לקבל תמורה. מופת לסימון של קווים ברורים. אדם עם סגנון מיוחד במינו המסיים שירות קרבי ומפואר של שלושים שנה בצה"ל כטייס קרב. חגי, תודה גדולה על העשייה רבת השנים, על קבלת אגף מקצועי, מרשים, מוביל בתחומו - ואני מתחייב להמשיך את אותה הדרך שסללת במסירות", אמר ראש אכ"א הנכנס.

"אני מבטיח לעשות הכול כדי להמשיך ולקחת חלק בחיזוקו של צה"ל ובשמירה על עוצמתו", סיכם אלוף אלמוז.

ראש המטה הכללי, רב אלוף גדי איזנקוט, ביקש גם הוא להודות לראש אכ"א היוצא: "חגי הוא איש מופת, בהתנהלות, בדרך, בצניעות, אבל בעיקר ברמת הדרישות והנורמות שלו קודם כל מעצמו ואחרי זה מהיחידות שהוא פיקד עליהן, ואני ראיתי את זה בזווית הרחבה שבה הוא קידם נושאים בצה"ל".

הרמטכ"ל איחל בהצלחה לאלוף אלמוז ושיבח את פועלו: "הוא מביא איתו לתפקיד שירות קרבי ארוך, 10 שנים כתת-אלוף בשלושה תפקידים מרכזיים. ראינו אותו בשלוש השנים האחרונות מביא לידי ביטוי את היכולת שלו, כאדם יוצא דופן שזוכה לאמון והערכה רחבה, בעל שכל ישר וטוב והתנהלות ערכית, ברורה, חדה לצד כישורים ניהוליים.

"מוטי מקבל את האחריות והפיקוד על המשאב החשוב ביותר שלנו - על כוח האדם בצה"ל. אני משוכנע שהוא האיש המתאים במקום הנכון ובזמן הנכון לקבל מחגי היום את המקל ביד בוטחת, וימשיך את המרוץ של האחריות ושל החובה של כל אחד מאיתנו לתרום את המקסימום שהוא יכול כדי לעשות צבא טוב יותר".

"האחריות של ראש אכ"א, היא אחריות עצומה", הדגיש שר הביטחון ליברמן, "אני בטוח שתעמוד במשימה זו כמו שעמדת בכל המשימות הקודמות". 

ראש אכ"א היוצא, אלוף חגי טופולנסקי, ביקש להודות לפקודיו: "בזכותם באתי כל יום לעבודה בשמחה רבה, וכל שעשיתי ולמדתי היה בזכותם".

בהמשך דבריו פנה לעמיתיו, חברי פורום המטכ"ל: "אני רוצה להגיד לפורום הזה, כמה אני מבין היום שהעבודה שלו חשובה למדינת ישראל. העשייה של צה"ל וצה"ל עצמו הוא המעיין הנובע, הוא אבן הבניין העיקרית של מדינת ישראל. לא רק שאין לו תחליף, לצה"ל יש תפקיד מאוד משמעותי גם במישור הביטחוני, שם אני סומך עליו במאה אחוז, וגם במישור הלאומי-חברתי, החינוכי והערכי, להוציא אזרחים טובים למדינת ישראל".