זומנתם למיונים? בקרוב תשתמשו ברב-קו במקום בשוברי נסיעות

12.07.17
מערכת אתר צה"ל

מלש"בים, התחילו להיפרד משוברי הנסיעות: בחודש נובמבר הקרוב יחל 'פיילוט' שבמסגרתו ייטען כרטיס הרב-קו שלכם בנסיעות, בהתאם לימי המיון אליהם זומנתם.

בשלב הראשון, הפיילוט יכלול רק מלש"בים מאזור הדרום, אשר מזומנים לצו ראשון בלשכת הגיוס באר שבע, ותוך מספר חודשים צפויים להצטרף למהפכה כל שאר חלקי הארץ.

אז איך זה יעבוד? עם קבלת הצו הראשון תצטרכו להזין את המספר הסידורי של כרטיס הרב-קו שלכם בתוך אפליקציית "מתגייסים". לאחר מכן, בכל פעם שתקבלו זימון ליום מיון, או אפילו צו גיוס, ייטען הכרטיס שלכם אוטומטית בשש נסיעות - שלוש לכל כיוון. במידה שמספר הנסיעות לא מספיק לכם כדי לחזור הביתה, תוכלו לפנות למוקד מיטב, שם יזינו עבורכם מיד נסיעה נוספת.

למי שטרם הספיק להצטייד בכרטיס רב-קו - אין ממה לחשוש. את הצו הראשון ימשיכו לשלוח ביחד עם תלושי נסיעה, וביום עצמו תוכלו להנפיק כרטיס בעמדה שתיפתח לשם כך בלשכת הגיוס.

"אנחנו כל הזמן חושבים על בני הנוער ומנסים להיות יותר ויותר קשובים אליהם", מספר סא"ל צחי רביבו, סגן מפקד יחידת מיטב, "תמיד מחפשים איך להשתפר ולהיות יותר נגישים. פיתוח האפליקצייה היה אבן דרך משמעותית, והמהלך הזה הוא ההמשך הישיר".

לאתר מתגייסים לחצו כאן