המוקד הטלפוני והדיגיטלי משודרג לשיפור מענה למלש"בים

26.04.17
מערכת אתר צה"ל

כחלק מהשינויים המשמעותיים שנועדו לשפר את מתן השירות וההתקשרות של המיועדים לשירות הביטחון (מלש"בים) עם צה"ל, החלו בשבוע האחרון ביחידת "מיטב" בעבודות לקראת הרחבה ושדרוג המוקד הטלפוני והדיגיטלי.

 "אנו משדרגים את כל המערכות הקיימות למערכות מתקדמות אשר יתכללו את המוקדים של כלל הסמכויות כמו מודיעין וחיל האוויר, זאת במטרה ליצור סנכרון בין הליכי המיון של כלל המלש''בים", מסבירה סא''ל יעל פישר וינר, מפקדת לשכת הגיוס ברשת.

במסגרת העבודות, יוכפלו מספר עמדות השירות כך שיפעלו 70 עמדות טלפוניות ו-30 עמדות דיגיטליות.

לאור השדרוג של המוקד, אשר צפוי להימשך עד לחודש אוגוסט הקרוב, יינתן מענה חלקי במוקד הטלפוני, ועל כן במיטב ממליצים ליצור קשר לכל פנייה באמצעות עמוד הפייסבוק של יחידת מיטב או דרך המייל meitav@idf.gov.il.

גורמים ב"מיטב" מדגישים כי היחידה שמה בראש מעייניה את שיפור השירות הניתן למלש''ב, מתוך הבנה שעל אף היותה גוף במערכת הצבאית, העבודה היומיומית שלה נעשית מול אזרחים אשר לא נחשפו למסגרת עד כה - כשהמטרה היא לאפשר למלש''בים את חווית הגיוס המיטבית ביותר עבורם.

על כן, מציינים ביחידה, הוקם השנה גם אתר ''מתגייסים ברשת'', אשר מלווה באפליקציה חדשנית המאפשרת לבצע פונקציות שונות כגון: העברת מסמכים, שקיפות נתונים, כשבהמשך יתאפשר גם שינוי זימונים באתר.

"אנו נמצאים בפתח עידן חדש עבור המלש''בים, ובשנים הבאות ביחידת ''מיטב'' מצפים כי יהיה שינוי משמעותי בפניותיהם לאור שיפור זמינות המידע וייעול הליכי הגיוס", מדגישה סא''ל יעל פישר וינר.