מהיום תוכלו להגיש את כל בקשות הת"ש שלכם דרך הנייד. כך זה עובד
מהפכת הדיגיטל בצה"ל כבר כאן, והיא משמעותית מתמיד - כל המסמכים ובקשות הת"ש יעברו לכף היד שלכם, והישר למש״קית הת״ש שתטפל בהם. לא עוד ניירת, שידוכים וגריסות - אלא טפסים מקוונים (דיגיטליים). וכל זה - בטלפון הנייד או המחשב האזרחי שלכם. כל הפרטים
הת"ש מעולם לא היה קרוב יותר - במסגרת מהלך של אגף כוח האדם לייעול תהליכים והנגשת שירותים עצמאיים למשרתים, ובביצוע יחידת שחר של אגף התקשוב וההגנה בסייבר נפתחה לאחרונה האפשרות להגיש בקשת יציאה לחו"ל דרך האזור האישי באתר צה"ל.
כעת נעשה צעד משמעותי נוסף בפיתוח המהלך, ומעתה תוכלו להגיש אישורים למש"קית הת"ש באופן דיגיטלי דרך הנייד, וכן לצפות בסטטוס ההטבות והזכאויות השונות שלכם, לגמרי בעצמכם, בכל מקום ובכל שעה.
אז איך זה עובד? ומה השלבים?
1. פותחים בקשת ת"ש
2. הבקשה תופיע באזור האישי שלכם באתר צה"ל, עם פירוט האישורים הנדרשים
3. מעלים את האישורים באמצעות הנייד לאזור האישי באתר צה"ל
4. האישורים יעודכנו במערכת הצבאית של מש"קית הת"ש להמשך טיפולה.
* שימו לב, בשלב זה תוכלו להעלות את האישורים רק לאחר פתיחת הבקשה מול מש"קית הת"ש, אך בשלב הבא תוכלו גם לפתוח את הבקשות בעצמכם באמצעות המערכת. כל בקשה בתחומה מגיעה ליעדה - ומטופלת אצל סגלי הת"ש.
מלבד אוכלוסיית חיילי החובה שתרוויח מהחידוש, מי שעוד יהנו ממנו במיוחד - הן מש"קיות הת"ש. "זה מדהים, זה פשוט חוסך לי שעות של עבודה", מספרת אלמוג, מש"קית ת"ש בסיירת גולני.
"בשנה האחרונה אני משרתת בתפקיד הזה, וכמות בקשות הת"ש שאני מטפלת בהן רבה", היא מתארת. "השינוי הזה יועיל לכל הצדדים וישפר את המענה שלנו".
באכ"א מספרים כי מהלך זה הוא שלב נוסף במהלך המתעצם לייעול התהליכים, ולהנגשה של שירותים עצמאיים למשרתים, כשהמטרה היא טיוב הטיפול בפרט וקיצור זמן הטיפול בבקשות השונות.
מי שאחראי על מימוש המהפכה הדיגיטלית הנ"ל היא יחידת שחר של אגף התקשוב וההגנה בסייבר. "הפיתוח דרש מאיתנו לפרוץ הרבה חסמים טכנולוגיים'', מסרו מהיחידה. ''אנחנו יוצרים ומעצבים את המציאות הדיגיטלית בצה"ל, ועל כן חשיבה חדשנית היא ערך מוביל מבחינתנו - כדי שכל בקשה תהיה קלה ונגישה יותר לכל חייל וחיילת".
הטיפול בפרט הוא אחד מתפקידיו המרכזיים של סגלי הת"ש, הזמינים ומכוונים לתת מענה ולמצוא פתרונות בתחומים שונים כמו מצוקות כלכליות, סוגיות משפחתיות ומענה ייעודי לאוכלוסיות ייחודיות כמו חיילים בודדים, עולים חדשים, חיילים נשואים ועוד.
להתחלת השימוש בשירות החדש, פנו למש"קית הת"ש לפתיחת הבקשה שתרצו לטפל בה, והיכנסו לאזור האישי באתר צה"ל.