מרכז שלוה ובכירי פיקוד המרכז סיכמו את שנת 2020

09.12.20
מערכת את"צ

מרכז שלוה בירושלים, בו מתקיימת פעילות עבור למעלה מ-2,000 ילדים עם מוגבלויות מידי שבוע, סיכם את שנת 2020 יחד עם מפקד פיקוד המרכז, אלוף תמיר ידעי, ופורום המפקדים הבכיר של הפיקוד, שכלל את מפקד אוגדת יהודה ושומרון, תא״ל יניב אלאלוף, מפקד אוגדה 98, תא״ל עופר וינטר, ראש מטה פיקוד המרכז, תא״ל רמי אבודרהם, ראש המנהל האזרחי, תא״ל רסאן עליאן, ומפקדים נוספים.

הפורום הגיע למרכז שלוה, בו ערך סיור ושמע מפי קלמן סמואלס, מייסד ונשיא שלוה, את סיפורו האישי בגינו הוקם הארגון. לאחר מכן המפקדים צפו בהופעה מרגשת של להקת שלוה ונפגשו עם חיילי תוכנית 'עולים דרגה' לשילוב בוגרים עם מוגבלויות בצבא, שעתידים להתגייס לצה"ל בקרוב ולשרת בפיקוד המרכז.

"אני רוצה להודות לכם מקרב לב, גם על מה שאתם עושים כאן, וגם על האירוח החם", סיכם האלוף את הביקור, "זאת הזדמנות עבורנו לראות את ההישגים אליהם אתם מגיעים ואת מסירות הנפש, התשוקה, הכישרון והסבלנות שיש בכם. מפגשים מהסוג הזה נותנים לנו פרופורציות לעיתים על הדברים החשובים בחיים. תמשיכו בעשייתכם המבורכת".

"הקשר בין שלוה לצה"ל בכלל, ולפיקוד המרכז בפרט, חשוב מאוד וחם מאוד - ואנחנו מודים על הזכות לשלב בוגרים שלנו בשירות משמעותי", אמר מנכ"ל ארגון שלוה, עו"ד יוחנן סמואלס, "אנחנו יודעים שאנחנו מפקידים אותם בידי מפקדים הראויים לכך. אין לנו ספק שלאחר הביקור של מפקד הפיקוד והפורום הבכיר, הקשר עוד יתחזק ויהיה הדוק יותר. תודה לכם שאתם שאתם שומרים עלינו, ותודה לאלוף ידעי על תשומת הלב, ההקשבה והיחס החם -זה לא מובן מאליו".