פסטיבל מתגייסים יוצא לדרך. והפעם - בדיגיטל!

בצל הקורונה, פסטיבל "יותר" למלש"בים חוזר במתכונת קצת אחרת - החל מהופעות של עדן חסון, עדי ביטי, עדן אלנה ונועה קירל, ועד לקציני מיון וצ'אט בלייב, בו תוכלו לשאול את כל מה שבוער לכם לקראת הגיוס - כל אלו יחכו לכם בעמודי הפייסבוק והיוטיוב של צה"ל, "מיטב" ומועדון "יותר". אז מתי זה קורה, ומה בתוכנית?

14.07.20
עדי בר, מערכת את"צ

מדי קיץ נערך פסטיבל המתגייסים השנתי של מועדון "יותר", בשיתוף עם יחידת "מיטב". השנה, הפסטיבל משנה את המתכונת הרגילה ומעביר את האירוע לפלטפורמות הרשמיות של צה"ל, "מיטב" ומועדון "יותר" בדיגיטל, במטרה לתת את המענה האיכותי ביותר למלש"בים - גם במסגרת הגבלות הקורונה.

הפסטיבל יתקיים ב-21 ביולי, בין השעות 21:00-17:00, ויכלול הופעות, פאנלים, תחרויות ושיתופי פעולה עם גלי צה"ל. הוא מופק במיזם משותף של יחידת מיטב ומועדון "יותר" של יחד למען החייל, המעניק הטבות והנחות לחיילים, מלפני הגיוס ועד השחרור, ובמימון ארגון ידידי האגודה למען החייל באנגליה.

אז מה מחכה לכם?

  • הופעה של עדן חסון, שנבחר על ידי המלש"בים כאחד האומנים המבוקשים, לצד הופעות של מיטב הזמרים המשרתים בצה״ל - נועה קירל, עדן אלנה ועדי ביטי
  • פאנלים בנושא שירות קרבי בהשתתפות מפקדים בכירים ממערך השדה בצה"ל, נציגי אכ״א ומיטב ולוחמים, שיספרו על חוויית הטירונות שלהם וייתנו לכם את הטיפים שעזרו להם לעבור אותה בצורה הטובה ביותר
  • צ'אט בלייב, במסגרתו מלש"בים והורים יוכלו להפנות שאלות מהבית
  • תחרות "טיקטוק" - קליפ הגיוס של המדינה, וסרטוני חילות, במהלכם תכירו את צה"ל מקרוב ותקבלו הצצה לחילות השונים

בנוסף, בפסטיבל יתקיימו שיחות וידאו צ׳ט בארבע עיניים בין מלש"בים לקציני מיון. ומרכז השירות הטלפוני יהפוך ליום אחד לחדר ראיונות רשתי גדול עם חדרים יעודיים בהם יישבו נציגים וישוחחו בשיחת וידאו עם מתגייסים. 

קישורים לשיחות יישלחו למתגייסים שנרשמו מראש ע"י אפליקציית "מיטב בלייב" החדשה שהושקה במיוחד לאירוע, בנוסף להודעות עדכון עם טווח הזמנים בו עליהם להיות זמינים לפגישה.

"שמנו לעצמנו ליעד לאפשר לכל מלש"ב לפנות אלינו ולקבל שירות אישי, חדשני ומדויק - גם בתקופת הקורונה, באמצעות פסטיבל המתגייסים הדיגיטלי. כל זאת לצד הנאה מתכנים מידעיים ומופעי אמנים", כך מסביר מפקד מיטב לקראת האירוע. "אנו ממשיכים לשתף פעולה עם מועדון יותר גם בימים בהם נדרשת יצירתיות והגשה אחרת של המידע והשירותים שלנו. אנו מקווים לראות כל אחד ואחד מכם שם! גיוס - זו חוויה של פעם אחת, ולכן אנחנו רוצים לאפשר לכם חוויה שלמה ומיוחדת". 

מנהל מועדון ״יותר״ של יחד למען החייל, אשר אזולאי, ציין: "השקענו מחשבה רבה בהפיכת אירוע הדגל למתגייסים לאירוע בפלטפורמה דיגיטלית. אנו ערוכים לתת למלש"בים אירוע מהנה, עם מיטב האומנים והאורחים, ועם ערך מוסף של מידע חיוני לקראת הגיוס. מועדון 'יותר' מלווה את המתגייסים עוד לפני הגיוס ובמהלך כל שירותם הצבאי, עם מגוון הטבות צרכניות יחודיות עבורם".

ביום הפסטיבל עצמו, מרכז השירות הדיגיטלי, עמוד הפייסבוק ומרכז השירות הקהילתי יעבדו במתכונת מוגברת, בין השעות 20:00-10:00.