ראש אגף כוח אדם העניק תעודת הוקרה על מבצוע מערכת טכנולוגית חדשנית

19.10.20
מערכת את"צ

אתמול, 18.10.2020 בשעות אחר הצהריים, העניק ראש אגף כוח אדם, אלוף מוטי אלמוז, תעודת הוקרה ליחידת שחר בלוטם- אגף התקשוב וההגנה בסייבר על מבצוע מערכת erp מילואים.

מדובר בפרויקט אשר מממש חזון של שנים רבות ופותח במשך כשנתיים במאמץ רב ובשיתוף פעולה מלא בין שני האגפים - עד כה, המידע על משרתי המילואים היה מפוזר במערכות שונות, מה שהיווה קושי במתן מענה שלם ויעיל תוך זמן קצר. על מנת לאפשר ריכוז של המידע במקום אחיד ונגיש, הוקמה מערכת ה-erp, המאפשרת הנגשה של המערכות הקיימות באופן דיגיטלי ומתקדם, משפרת את חווית המשתמש, מייצרת אוטומציה לתהליכים ובכך משדרגת את איכות הטיפול בפרט.

מדברי ראש אכ"א, אלוף מוטי אלמוז: ״בעיניי הפרויקט הזה הוא צעד חשוב וגדול למען התקדמותו של אגף כוח אדם וצה״ל ככלל אל עבר עידן טכנולוגי יותר ומתקדם יותר. ביצועו מעיד על איכות כוח האדם וההבנה המוחלטת בחשיבות הטיפול בו בצורה הטובה והמתקדמת ביותר.״

סא''ל עדי ליטבק, רע''ן מרום ביחידת שחר שבאגף התקשוב וההגנה בסייבר מסר: "לפרויקט השפעה רחבה על כלל מערך המשא''ן בצה"ל. הפרויקט מביא בשורה אמיתית בעולם המילואים, בתהליכים חדשים וקיימים על גבי פלטפורמות ומערכות חדשות. הפרויקט הינו תוצר של שותפות אמיתית בין אגף התקשוב יחידת שחר ואגף כוח אדם בהובלת ענף מע"מ בר' סא"ל אדוה נויהוט. אני גאה בכל האנשים שהשתתפו במימוש הפרויקט ומבצועו, ומציין במיוחד את רס"ן עינת שטיבלמן מיחידת שחר ורס"ן נטלי לוי מאכ"א, אשר הובילו את מימוש הפרויקט יומם ולילה עם אנשיהן לביצוע כה מוצלח".

מפקדת יחידת שחר, אל"ם טלי כספי מסרה: ''זהו כבוד גדול ליחידת שחר להיות שותפים בהובלת המהלכים ההיסטוריים בעולם המילואים בצה''ל לטובת יצירת חוויה טובה יותר למשרתי המילואים, ייעול השירות וצמצום הבירוקרטיה. אני מודה לכל החיילים, אנשי הקבע, הקצינים והאזרחים המצוינים של יחידת שחר שעבדו קשות כדי להעלות את הפרויקט לאוויר באיכות מעולה''.