אלה השינויים וההתאמות הצפויים באתר "מתגייסים"

כחלק מתהליך שינוי שיטת המיון בצה"ל, ובמטרה להפוך את תהליכי האיתור, המיון והשיבוץ ליעילים ונגישים יותר, החל מ-01.09.2021 ועד חודש דצמבר, באתר 'מתגייסים' לא יופיעו נתוני הצו הראשון האישיים של המלש"בים (מיועדים לשירות ביטחון), וזאת על מנת לבצע שינויים והתאמות באתר לקראת הרחבת הנתונים אשר יוצגו למלש"ב בסיום תקופת שדרוג האתר.

26.08.21
מערכת אתר צה"ל

שאר הנתונים האישיים, כגון נתוני הכושר הרפואי והישגי יום המאה יופיעו באתר כרגיל גם במהלך תקופה זו.

מלש"ב אשר ביצע את הליכי הצו הראשון עד חודש אוגוסט, כולל, החל מ-01.09.2021, מדד הקב״א שלו לא יופיע באתר, אך שאר נתוניו האישיים ישארו כפי שהיו. כאמור, מלש״ב שביצע את הצו אחרי 01.09.2021, נתוניו האישיים יופיעו אוטומטית במהלך חודש דצמבר, בהתאם לשינויים החדשים ובסיום העבודות באתר. כלל ההליכים אינם פוגעים בהליך המיון של המלש״בים.

״אנו נמצאים בפתחה של תקופה חדשה ומרגשת", מצהיר מפקד מיטב, אל״ם אלון מצליח, "על מנת לייצר הליך מיון שיוויוני, מותאם, וחדשני, במהלך החודשים הקרובים נבצע שדרוג לאתר 'מתגייסים'. כל זאת לטובת המלש״בים, ובמטרה להפוך את תהליכי האיתור, המיון והשיבוץ ליעילים ושקופים יותר, זאת באמצעות מיונים מרחוק, צמצום משך המיונים, שימוש בטכנולוגיות ומערכות מיון מתקדמות ופיתוח מדדי מיון מדויקים וממוקדים יותר, ומתן שקיפות מלאה לתהליכים אותם עתידים לעבור".