חידון ידיעת הארץ הצה"לי חוזר - אלה השלבים

איך זה עובד? מחר תישלח לכלל משרתי צה"ל הודעת sms ובה קישור לשלב הראשון בדרך אל הניצחון. המבחן יכלול 25 שאלות אמריקאיות על נושאים מגוונים, למשל טבע ארץ-ישראלי, מורשת, ציונות ומלחמות ישראל. הקישור יישלח בפעימה נוספת ב-10 בנובמבר. לכל החיילים תהיה הזדמנות להוכיח את היכולות שלהם - מכל מקום, ממש בכף היד שלהם.

31.10.21
גל פלוק רווה, מערכת אתר צה"ל

כדי להבטיח שכל המתמודדים יגיעו מוכנים, חיל החינוך קיבץ חומר לימוד מסודר שכולל את כל נושאי האליפות, ככה שהגיע הרגע לשלוף מחברות ולהתחיל ללמוד. את השאלות כותבים אנשי תוכן מומחים, והן הולכות ועולות ברמה ככל שמתקדמים בשלבים.

אלה שצלחו את השלב הראשון יוזמנו לשלב השני, שיתקיים בדצמבר הקרוב בכל פיקוד, אגף וזרוע בצבא, ויכלול תחרות טריוויה ראש בראש מול שאר המתמודדים. בסוף כל אירוע ייבחרו שני נציגים שיעלו לגמר וייצגו את יחידתם בשלב השלישי והאחרון, בנוכחות הרמטכ"ל, רא"ל אביב כוכבי, בתחרות על התואר הנחשק ועל מגוון פרסים שווים במיוחד. 

אירוע הגמר החגיגי, בו יתחרו 22 החיילים המצטיינים מכלל צה"ל, ייערך לראשונה בט"ו בשבט. בשלב זה, מתמודד שהעפיל לגמר ומהיחידה שלו נרשמה השתתפות רחבה בשלבי התחרות הקודמים, יזכה בנקודות בונוס שיקרבו אותו אל הניצחון. אות הצטיינות מהרמטכ"ל יוענק ליחידה עם מספר המשתתפים הגבוה ביותר בשלב הראשון, גם אם זו לא הגיעה לשלב הגמר.

חושבים שאתם מסוגלים להיות אלופי ידיעת הארץ? חולמים להיות היחידה שתזכה באות הרמטכ"ל? הכניסו את התאריכים ליומן, והתחילו ללמוד!