מערכת את"צ

אתמול, 12 באוקטובר 2021, התקיים כנס עידוד והסברה למלש״ביות בוגרות החינוך הממלכתי - דתי, בהובלת יחידת ׳מיטב׳ ובשיתוף ארגון ׳אלומה׳.

הכנס,שהתקיים בשתי פעימות על מנת לאפשר מענה אישי ולשמור על הנחיות משרד הבריאות, נערך בבסיס תל השומר וכלל 1,500 מלשביות.

מטרת הכנס הינה הנגשת המידע למלש״ביות, תוך חשיפתן להליכי השיבוץ והגיוס לצה״ל, למגוון התפקידים הרחב, וכמו כן עידודן להתגייס ולבצע שירות משמעותי.
לאורך כל הכנס, הגיעו נציגים של יחידת ׳מיטב׳ וליוו את המלש״ביות, תוך שענו לפניות פרטניות שלהן ולשאלותיהן.

מתוך דבריו של רח״ט תומכ״א, תא״ל אמיר ודמני:
״יש ערך גדול מאוד בכך שתהיו חלק מצבא ההגנה לישראל, שתתרמו מהערכים שספגתן בבתים הפרטים שלכם בתוך הצבא ועבור מדינת ישראל. לצה״ל משימות אופרטיביות מורכבות מאוד, אני בטוח שאתן חשופות לחלקן ואת חלקן אתן יכולות רק לדמיין. כל אחד מהתפקידים שאנחנו מבצעים תורם באופן ישיר למאמץ שאנחנו מנהלים לאורך שנים על קיומנו, על הגנת מדינת ישראל. מדינת ישראל צריכה כל אחת מכן, את האיכות שבכן וצה״ל מזמין אתכן לשורותיו. אני מאחל לכן בהצלחה רבה בכל תהליך הגיוס, ומקווה שתעשו שירות משמעותי, מאתגר ותורם עבור מדינת ישראל״.

מתוך דבריו של מפקד ׳מיטב׳, אל״ם אלון מצליח: ״זהו אירוע מרגש ואני שמח לפגוש אתכן פנים מול פנים לאחר שבשנה שעברה האירוע התקיים באופן מקוון עקב מגבלות הקורונה. אנחנו בצה"ל, וביחידת ׳מיטב׳ בפרט, פועלים כל העת על מנת להטיב את הליכי הגיוס. הרחבנו את אפשרויות השיבוץ לתפקידים משמעותיים, איפשרנו שיבוץ בקבוצות, ואנו רואים עלייה משמעותית ברצון להתגייס. אני מתחייב בשם כל יחידת ׳מיטב׳, שעד אחרון המפקדים, נפעל שכל אחת ואחת מכן תגיע למקום המתאים והמשמעותי ביותר״.