אירוע למשפחות משרתי המילואים שהשתתפו ב"שובר גלים"

29.09.22
מערכת את"צ

היום (ה׳), התקיים אירוע בלונה פארק למשפחותיהם של משרתי המילואים אשר השתתפו במבצע ״שובר גלים״. האירוע התקיים בהשתתפות ראש חטיבת תכנון ומנהל כוח אדם, תת אלוף אמיר ודמני, ובסימן הוקרה למשרתי המילואים אשר הוקפצו במבצע ותרמו ימים רבים במאמץ המבצעי.

על תכנון האירוע ופועלו עבדו רבות ענף תכנון כוח אדם במילואים באגף כוח האדם בשיתוף עם מועדון ״בהצדעה״, כל זאת על מנת להוקיר את פועלם של משרתי המילואים ומשפחותיהם אשר מעניקות להם עורף ותמיכה לשמירה על ביטחון המדינה.

במסגרת האירוע התקיימה הופעה של הזמר עדן מאירי, הוקמו דוכני מזון וכלל המוזמנים נהנו מהאטרקציות השונות בפארק.

עד כה במבצע ״שובר גלים״ השתתפו מעל 8,500 משרתי מילואים מ25 גדודים שונים. צה״ל ממשיך לפעול במאמצים רבים לסיכול הטרור ומעריך את פועלם ועשייתם המשמעותית של משרתי המילואים.

מדבריו של ראש אגף כוח האדם, אלוף יניב עשור: "משרתי המילואים, אתם חלק בלתי נפרד מכוחו ועוצמתו של צה״ל, ראשונים להקרא לדגל לכל משימה, להותיר מאחוריכם את שגרת היום-יום למען המאמץ המשותף בשמירה על ביטחון המדינה.

בחודשים האחרונים, לנוכח המציאות הבטחונית המאתגרת השקעתם מאמצים רבים, עזבתם משפחות, לימודים וקריירות, להגן על אזרחי המדינה וריבונותה ולקחת חלק משותף במאמץ המבצעי שמנהל צה״ל במסגרת מבצע ״שובר גלים״ ביהודה ושומרון.

היום הגעתן לכאן, אתם ומשפחתיכם, כחלק מאמירת התודה של צה"ל לתרומתכם הרבה.

משפחות יקרות, תודה על כל מה שאתם נותנים. אני מאחל לכולכם שנה טובה, ימים שקטים ושנזכה להמשיך לעשות ולתרום עבור המדינה".