מעכשיו תוכלו לדווח שבוע מראש בדו"ח 1

22.02.22
ליעם אדיב, מערכת אתר צה"ל

בחיל משאבי האנוש וביחידת שחר הודיעו היום כי החל ממוצ"ש הקרוב (26.2 בשעה 19:30) ייכנס לתוקף עדכון חדש באפליקציית דו"ח 1, שיאפשר לכם לדווח נוכחות עד שבוע קדימה - במקום בכל בוקר מחדש.

כלומר, מעתה תוכלו להזין במדויק את הימים בהם אתם עתידים להיות בבסיס במהלך השבוע, ולדאוג לבצע תיקונים במידת הצורך מול ובאישור המפקדים שלכם. שעות הדיווח יישארו ללא שינוי למי שמעדכן על בסיס יומי: 10:15-05:00.

חשוב לציין שרק החייל או החיילת יכולים לדווח על סטטוס הנוכחות שלהם לשבוע הקרוב. כמו כן, על המפקדים לאשר את הדיווחים של חייליהם בכל יום בצורה פרטנית - גם אם מדובר בדיווח במרוכז עתידית.

"מדובר בבשורה גדולה בתחום הקדמה הטכנולוגית בצה"ל, כמו גם בתחום הטיפול והשליטה בכוח אדם", מצהירה רס"ן תאיר ביטון-כהן, רמ"ד תורה, הדרכה ואימונים בחיל משאבי האנוש, "דו"ח 1 עתידי מהווה צעד משמעותי נוסף לצמצום הבירוקרטיה ומעבר מעיסוק בטכניקה לעיסוק במהות".

"לאחר עבודת מטה נרחבת, יזמנו את הצעד הזה מתוך הבנה שאנחנו סומכים על החיילים ובעיקר על המפקדים", מוסיפה רס"ן טל ברביבאי, רמ"ד הטמעה בחיל המשא"ן, "שהרי הם ימשיכו לדווח על נוכחות פקודיהם".

"הבשורה הזו היא רק חלק מתוכנית גדולה של המשך יעול חווית המשרתים והמשרתות, והפיכתה לאפקטיבית יותר", מציינת רס"ן ביטון-כהן, "זה רק חלק מתפיסת HR 360, שמאמצת התסכלות רחבה על כל תחום כוח האדם. זהו רק קצה המזלג. צפויות בשורות נוספות בקרוב".