התקיים טקס מצטייני חטיבת תכנון ומנהל כוח אדם

06.05.22
מערכת את"צ

היום (חמישי) התקיים טקס מצטייני חטיבת תכנון ומנהל כוח אדם בראשות רח״ט תומכ״א, תא״ל אמיר ודמני

בעיצומו של ציון חודש התקומה בצה״ל שמטרתו היא להעמיק את השייכות והזהות למדינת ישראל ולעודד לשירות משמעותי, קיבלו תעודות הצטיינות אלו העוסקים רבות בדבר היקר ביותר שיש לצה״ל- אנשיו.

קציני וחיילי היחידות היושבות תחת חטיבת תכנון ומנהל כוח אדם זכו להוקרה במעמד טקס המצטיינים ממפקד החטיבה, תא״ל אמיר ודמני. הערכה זו מגיעה להם על היותם פועלים במרץ ובמסירות כדי לדאוג לפרט בקצה החל מהמפגש הראשון שלו עם צה״ל בו הוא מלש״ב ועד לשלב בו הוא אזרח המשתלב בתעסוקה האזרחית. תפיסה זו נובעת מתוך הבנה כי עם בונה צבא בונה עם.

לאורך השנה, מקדמת החטיבה תכניות רבות העוסקות במיצוי ההון האנושי בצה״ל כדוגמת תכנית ״לרשותכם״ הדואגת ליצירת מעטפת מיטבית להכנה לצה״ל ברשוית המקומית, הובלת ישום תר״ש המיון שמטרתו היא לייעל את תהליך המיון ולהעניק שוויון הזדמנויות לכלל האוכלוסיה, תכניות ייעודיות למשתחררים מצה״ל בהובלת מנהלת שער לעתיד ועוד שלל פרויקטים חשובים.

בשנה האחרונה הובילה החטיבה את פרויקט ׳תתקדמו׳ לשילוב אוטיסטים, הרחיבה את הנשים ביחידות הטכנולוגיות ובכלל פועלת לשילוב אוכלוסיות מכלל המדינה בכלל הצבא.

את חשיבות ומשמעות עבודתה השוטפת של החטיבה ניתן להסביר באמצעות ציטוט של ראש הממשלה הראשון, דוד בן גוריון: ״המפקד צריך לדעת שכושרו של הצבא נמדד לא רק בנכונותו הקרבית ובהתלהבותו - אלא באדמיניסטרציה מעולה, בסידורים נאותים ובשמירה על אלף פרטים קטנים שבהם תלויה יכולתו של הצבא לא פחות מאשר בנכונות ההקרבה העצמית, אין מנצחים בחירוף נפש בלבד. ארגון טוב ומדוקדק בפרטי-פרטים מהווה, אולי, שלושת רבעים של סוד הניצחון."