כנס חוצה יבשות - 100 משתתפים, 28 מדינות

07.04.22
מערכת את"צ

שלשום (שלישי) התקיים כנס בינלאומי בנושא מגמות שונות בעולם מדעי ההתנהגות בצה"ל.

הכנס, בראשות ר' אגף כוח אדם, אלוף יניב עשור, הינו מיזם של מערך מדעי ההתנהגות ומטרתו לדון בנושא סוגיות מקצועיות עם שותפים למקצוע בצבאות זרים ברחבי העולם.

הכנס נערך בזום והשתתפו בו כ100 גורמי מקצוע מ28 צבאות שונים ברחבי העולם.

הכנס נפתח בברכת ר' אכ"א, האלוף עשור, אשר הדגיש את חשיבות הקשרים ושיתוף הפעולה בין הגורמים המקצועיים מכלל הצבאות. ראש מערך מדעי ההתנהגות, תא״ל ד״ר הדס מינקה ברנד הציגה את אתגרי השעה וחשיבות שיתופי הפעולה בפיתוח הידע המקצועי. וקציני מערך מדעי ההתנהגות הובילו חמישה מושבים שעסקו בפרוייקטים מתחומי המחקר, מיון ושיבוץ, הערכת כוח אדם, ואנליטיקה אנושית. המשתתפים קיבלו הזדמנות לשמוע על העבודות השונות של המערך, לשאול שאלות, ולקבל כתובת של אנשי מקצוע שונים לטובת המשך קשר מקצועי בנושא.

האירוע סוכם בהזמנה להצטרף לפורום הHR העולמי, פורום כוח אדם לשמירת הקשר המקצועי בין כלל השותפים. בנוסף המשתתפים ענו על משוב על מנת לזהות מה תחומי העניין של הצבאות הזרים, ולגבש יחד איתם תכנית עבודה מעמיקה להמשך.

"הכנס סוכם כהצלחה גדולה, ואין ספק שזו לא הפעם האחרונה שיתקיים", מספרת סא"ל דר' שרית שיף, ראש מכון המחקר בממד"ה, "תודה לכלל המשתתפים מהצבאות השונים על שיתוף הפעולה הפורה, שיצר הזדמנויות נפלאות לקשרי עבודה מלמדים. ולמובילי הכנס, רס"ן שירן אטיאס, רמ"ד הטמעה וניהול ידע במכון המחקר, וסרן אורן רבינוביץ' קצין קשרי חוץ של אכ"א".